۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۷۳۴۲۲۷
مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی:

الگوی مجاهدان، حضرت زهرا است

الگوی مجاهدان، حضرت زهرا است
حجت الاسلام صلح میرزایی اتحاد را رمز پیروزی و رسیدن به اهداف ملت معرفی کرد و یکی از عوامل ایجاد وحدت را همراهی کردن با، ولی جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب "حقیقت عظیم" مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد و در این مراسم حجت الاسلام صلح میرزایی مدیر محترم موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی بیان مطالبی پرداختند که در ادامه می‌خوانید:

حجت الاسلام صلح میرزایی مدیر محترم موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی  ضمن خیر مقدم به پژوهشگران و طلابی که حضور داشتند، گفت : اتحاد رمز پیروزی و رسیدن به اهداف ملت است و از عوامل ایجاد وحدت همراهی کردن با ولی جامعه است.

مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلام در ادامه افزود: اقبال جوانان به سمت مطالعه آثار امامین انقلاب یکی از دلایل بصیرت جوانان می باشد.

الگوی مجاهدان حضرت زهرا می باشد

حجت الاسلام صلح میرزایی در جلسه رونمایی از حقیقت عظیم تصریح کرد: اصطلاح نگاه به سیره اهل بیت دغدغه امامین انقلاب بوده و تصحیح نگاه مردم سیره اهل بیت مورد توجه آنها بوده است.

مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در مقدمه کتاب صلح امام حسن به دنبال اصلاح نگاه مردم به سیره امام حسن بوده تا جهاد فی سبیل الله در جامعه به وجود آید.

حجت الاسلام صلح میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر اهل بیت فقط به عبادت می پرداختند و به مسائل اجتماعی و سیاسی کاری نداشتند قطعا دشمنان برای به شهادت رساندن آنها تلاش نمی کرند.

مدیر موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضرت آقا در بیانات متعددی در مورد حضرت زهرا صحبت داشتند، خاطرنشان‌کرد: الگوی مجاهدان حضرت زهرا می باشد و در این مسیر باید حرکت کنیم.

ارسال نظرات