۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۷۳۵۵۸۰
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

اجازه ندهیم شخصیت امام خمینی تحریف شود

اجازه ندهیم شخصیت امام خمینی تحریف شود
کرمانشاه ـ حجت  الاسلام جلیلیان گفت: باید مواظب باشیم که جریان های منحرف و ضدانقلاب دست به تحریف شخصیت امام راحل نزنند.

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در همایش «جهاد تبیین» که به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: باید جایگاه و منزلت امام خمینی را برای نسل جوان به خوبی معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از سوی دیگر باید مواظب باشیم که جریان های منحرف و ضدانقلاب دست به تحریف شخصیت امام راحل نزنند زیرا یکی از دغدغه های مهم دوستداران نظام همین خطر است.

حجت الاسلام جلیلیان تأکید کرد: در طول تاریخ بسیاری از بزرگان دین مورد تحریف دشمنان قرار گرفته اند، بنابراین دشمن دست به هرکاری می زند که جایگاه شخصیت ها را در افکار عمومی بالعکس نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه ابراز داشت: دشمنان تحریف می‌خواهند با کار خود مانع از الگوبرداری نسل جوان از سیره امام خمینی رضوان الله تعالی علیه شوند به همین منظور از امکانات و وسایل رسانه‌ای و تبلیغاتی بسیاری برای رسیدن به خواسته پلید خود بهره می برند.

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: ممکن است عده‌ای از یاران دیرین امام باشند یا دشمنان خارجی یا ملی گرایان و لیبرال ها که فقه را امری عملی نمی دانند و نظریه ولایت فقیه را قبول ندارند و تفکرات مادی گرایانه و لیبرالیسم دارند مدعیان عدالت و عدالت خواهان موسوم به جریان انحراف، عدالت را در برابر ولایت می دانند این ها به صورت جدی به دنبال تحریف شخصیت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه هستند./1400/

ارسال نظرات