۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۳۶۷۲۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

خدمت به مردم، عامل برکت و امنیت اجتماعی

خدمت به مردم، عامل برکت و امنیت اجتماعی
کرمانشاه ـ آیت الله علما در دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری استان کرمانشاه گفت: هر جایی که انسان خدمت به خلق الله کند، برکت و امنیت اجتماعی حادث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما امروز در دیدار با رئیس کل و مسئولان دادگستری استان کرمانشاه بر ایجاد امنیت و اجرای عدالت تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و تبریک هفته قضائیه گفت: باید بدانیم در هر شغل و مقامی که هستیم حاضر و ناظر خداست. لذا اگر به این اصل توجه شود، هیچ مشکل و ناهنجاری از طرف مردم و مسئولان ایجاد نخواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن خدمت به مردم افزود: هر جایی که انسان خدمت به خلق الله کند، برکت و امنیت اجتماعی حادث خواهد شد، لذا می بینیم امام راحل با آن همه عظمت علمی، فقهی و عرفانی می فرمایند به من خدمتگزار بگویید، زیرا خدمتگزاری به مردم بالاترین ارزش اجتماعی است.

آیت الله علما با مهم دانستن خدمت به مردم تأکید کرد: باید بدانید خیلی از کسانی که به ما مراجعه می کنند، دانش و تجربه دادگاه را ندارند، لذا دادگاه باید پناه این افراد باشد و کار مردم راه بیفتد زیرا مردم غالباً قانون را نمی دانند و سعه صدر آن ها بعضاً کم است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: همه ما موظف به اجرای تکالیف خود هستیم و اگر به تکلیف خود عمل کنیم مشکلی در عرصه جامعه نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: یکی از بهترین نعمت های جامعه ما، نعمت الگو است، زیرا الگوهای بی نظیری داریم که جهانی تشنه اندیشه و عدالت آن هاست.

آیت الله علما با دعوت از قضات و مسئولین دادگستری برای الگو قرار دادن حضرات معصومین(ع) خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) همه اقشار مختلف مردم آن زمان را تحت پوشش قرار داد و تربیت کرد و با عدالت الهی آشنا فرمود./1400/

ارسال نظرات