۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۳۷۲۰۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

مدیران نظام اسلامی باید عملگرا باشند

مدیران نظام اسلامی باید عملگرا باشند
کرمانشاه ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: باید مدیران عملگرا مشکلات و تنگناهای استان را حل کنند و در انجام امور به معنای واقعی کلمه عملگرا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، در دیدار امروز مدیر و اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ناحیه کرمانشاه که در راستای جهاد تبیین، با حضور آیت الله علما صورت گرفت، از خام فروشی ذخایر به عنوان اوج بی تدبیری یاد شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: مشکلات با حرف خالی درست نمی شود، بلکه باید به شکل مکتوب و مستدل مسائل مطرح شود و مدیران ارشد استان در جلسات داخلی مشکلات و مسائل استان را بررسی که در نهایت منجر به نتیجه شود.

وی افزود: استقلال کشور با کار و تلاش درست می شود، نباید فقط گوش و چشم ما به بالادستی باشد گاهی مدیران استان می توانند تصمیم های اساسی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه اظهار داشت: مدیران نباید در جلسات علیه هم جبهه گیری نمایند، بلکه باید با وحدت رویه مباحثه و بعضاً مجادله ها را منجر به نتیجه مطلوب نمایند.

آیت الله علما با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی تصریح کرد: باید بدانیم اقتصاد رکن است اگر مسائل اقتصادی درست نشود چگونه می توان دم از استقلال زد، لذا ما هر چقدر هزینه کنیم برای خودمان هزینه کرده ایم و نفع آن به مردم استان می رسد./1400/

ارسال نظرات