۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۷۳۸۰۷

بیانیه مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی العالمیه شرکت کننده در نخستین اجلاس سراسری

خبرگزاری رسا ـ مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی العالمیه شرکت کننده در نخستین اجلاس سراسری سال 1388در پایان این اجلاس بیانیه‌ای صادر کردند.
نخستين اجلاس نمايندگان و مديران جامعه المصطفي العالمبه


به گزارش خبرگزاری رسا، مدیران و نمایندگان جامعه المصطفی العالمیه شرکت کننده در نخستین اجلاس سراسری سال 1388در پایان این اجلاس بیانیه‌ای صادر کردند.

بر اساس این گزارش متن بیانیه به شرح زیر است:

الحمدلله رب العالمین و الصلوة و السلام علی سید الانبیاء و المرسلین الی القاسم المصطفی محمد، صلی الله علیه و علی آله اجمعین سیما بقیة الله فی الارضین(عج).

« وَتَرَى الْأَرْضَ هَامِدَةً فَإِذَا أَنزَلْنَا عَلَیْهَا الْمَاءَ اهْتَزَّتْ وَرَبَتْ وَأَنبَتَتْ مِن کُلِّ زَوْجٍ بَهِیجٍ »،(حج 5)

انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین پدیده عصر حاضر و پرآوازه‌ترین فریاد انسان بر علیه ظلم و ستم و طغیانگری و آشکارترین دعوت به حق و معنویت در روزگار حاکمیت زر و زور و تزویر است که با همت والای آسمانی مردی از تبار پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد ابن عبدالله و اهل بیت مکرمش، رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) رقم خورد و همچون باران رحمت الهی بر سرزمین دل‌های مستعد ملت مسلمان ایران بارش نمود و توانمندی‌های ذاتی و بالقوه آنان را به فعلیت رساند و مطلع الفجر خورشید حق و عدالت گشت و نور هدایت آن نه تنها در پهنه ایران زمین که در سرتاسر گیتی مشتاقان بسیاری را به خود جذب و شمع محفل پارسایان و آزادگان روزگار گشت و بزرگ‌ترین جبهه مبارزه با طاغوت‌ها و ستمگران شرق و غرب شکل گرفت و با احیای روح دینداری، خدامحوری، خودباوری و اعتماد به نفس در ملت‌ها، ابهت ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست.

اما بدخواهان و دشمنان قسم خورده و کینه‌توز که هدایت روشنگری انقلاب اسلامی را تاب نیاوردند؛ با هزاران حیله و دسیسه در خاموش ساختن این چراغ پرفروغ کوشیدند و از هر فرصتی برای صدمه زدن و سد راه این حرکت عظیم بهره جستند که با عنایات الهی در دوران حیات پربرکت آن بزرگمرد، راه به جایی نبردند.

رمز ماندگاری این حرکت عظیم الهی، محوریت امامت امت و ولایت فقیه بوده است که در همه طوفان‌ها و تلاطم‌ها سکان‌داری کشتی انقلاب اسلامی را بر عهده داشته است.
 
از این رو استکبار جهانی و وابستگان و پیروان کوردل آنان چشم طمع به دوران پس از امام (ره) دوختند تا شاید بتوانند در فقدان حضرتش به انقلاب اسلامی آسیب برسانند. ولی با حمد و سپاس الهی، با رهبری فقیهی فرزانه و ژرف‌نگر، روشن ضمیر، آگاه، شجاع، مدیر و مدبر، یعنی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و امامت امت اسلامی راه نورانی و سراسر افتخار و عزت آن عزیز سفر کرده تداوم یافته و تمام آرزوهای دشمنان نقش بر آب شد.

با این حال در هر برهه که به زعم خود مجال یافتند، تخریب‌ها نمودند و توطئه‌ها چیدند تا آرزوی دیرین خود را جامه عمل بپوشند و آخرین آن‌ها مشوب ساختن حضور حداکثری ملت مسلمان ایران در پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری و سوء استفاده از فضای پدید آمده پس از انتخابات بود که با ایجاد فتنه و تحریک ناآگاهان،‌ غافلان و به میدان آوردن غرض‌ورزان، به تلاش مذبوحانه دیگری در جهت تضعیف ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبادرت ورزیدند.

آنان با هر ترفندی جریان آفریده شده را تغذیه کردند تا از قدرت گزینش و انتخاب آزاد در چارچوب مردم‌سالاری دینی، توده‌ها را به هراس افکنده و بین امامت امت و توده مردم فاصله و جدایی اندازند و در نهایت مترقی‌ترین اصل نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه را نشانه رفته و مورد هجوم قرار دادند تا به گمان باطل خود آن را از صحنه خارج سازند و استفاده از هر شعار و زمان و مکان را در دستور کار قرار دادند و مقدسات آمیخته با جان و روح و ایمان مردم حتی عاشورای حسینی را که بزرگ‌ترین عامل حرکت جوامع در طول تاریخ بوده است، گستاخانه مورد هتک و بی‌احترامی قرار دادند.

اما موج توفنده و خروشان امت انقلابی بیدار، وفادار و حاضر در صحنه همچون همیشه، توطئه‌های آنان را خنثی و با حضور مقتدرانه و شکوهمند خود در راهپیمایی و اجتماع عظیم و ماندگار 9 دی، یوم‌الله دیگری آفرید و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان بار دیگر ناکام نمود.

ما مدیران، معاونان و نمایندگان شرکت کننده در نخستین اجلاس سراسری جامعه‌المصطفی العالمیه، ضمن ابراز انزجار و نفرت خود از اعمال حرمت‌شکنان، هتاکان و عوامل و دست‌های پیدا و پنهان استکبار، موارد ذیل را اعلان می‌نماییم؛

1-انقلاب اسلامی که میراث عظیم امام بزرگوار و خون‌بهای پاک شهیدان گرانقدر انقلاب است، تنها با محوریت ولایت فقیه ضامن سربلندی، عزت و رهایی امت اسلامی و سایر مستضعفان از قید بندگی و رقیت استکبار جهانی است و خدای بزرگ را شاکریم که ردای ولایت را بر قامت بلند شایسته‌ترین شخصیت معاصر و خلف صالح حضرت امام (ره)، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای راست آمده تا همچون سلف صالح خویش ناخدای کارآموزده کشتی انقلاب اسلامی در طوفان‌های مهیب و گرداب‌های هولناک باشد و انشاءالله سکان‌داری آن را به دست مبارک صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله الاعظم بسپارد.

2- ما با تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری بر آمادگی خود برای تحقق‌بخشی به منویات و رهنمودهای حکیمانه معظم له در همه عرصه‌ها به ویژه ایفای رسالت عظیم جامعه‌المصطفی العالمیه در اقصی نقاط عالم تاکید می‌ورزیم.

3-در آستانه ایام الله فجر انقلاب اسلامی، از مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی که چشم امید میلیون‌ها مستضعف جهان به آنان است، می‌خواهیم که همچون گذشته بر صراط مستقیم و خط روشن ولایت فقیه استوار بوده و با هوشیاری انقلابی، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب نموده و با حضور گسترده، منسجم و آگاهانه در تمامی صحنه‌ها، به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن، سال روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آرزوهای دیرینه استکبار را به خوابی آشفته بدل سازند.

4-از تمامی افرادی که در صحنه انتخابات وارد شدند می‌خواهیم با موضع‌گیری شفاف، حساب خود را از منحرفان و مخالفان راه امام (ره) جدا کرده و از آنان تبری جسته و سکوت در برابر فتنه‌انگیزان، آشوبگران و حرمت شکنان را روا نداشته، شریک جرم آنان نشوند و با اعلان تبعیت کامل از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بر حفظ میراث بزرگ امام خمینی (ره) یعنی اصل مترقی ولایت فقیه، پایداری نمایند.

5-به تمامی گروه‌ها، جریانات، عناصر و شخصیت‌های سیاسی که آگاهانه و ناآگاهانه در مسیر سوء استفاده دشمنان انقلاب قرار گرفته‌اند اعلان می‌کنیم با تصحیح حرکت خود راه ملت انقلابی را پیموده و با ابراز وفاداری نسبت به اصول روشن انقلاب اسلامی و خط اصیل ولایت فقیه و نیز فاصله گرفتن از توطئه‌گران و فتنه‌گران، آنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذارند.

6-در پایان به دشمنان انقلاب اسلامی و عوامل وابسته به استکبار جهانی اعلام می‌کنیم: ملت مسلمان، شهیدداده و انقلابی ایران با حفظ وحدت و انسجام ملی و اسلامی و با تکیه بر ارزش‌ها و اصول اساسی و راه شهیدان و آرمان‌های بلند خود که در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و اطاعت آگاهانه و مطلق از آن، تجلی یافته است، پایدار مانده و راه پرافتخار و روشن خود را ادامه داده و توطئه‌های آنان هرگز خللی در این حرکت توفنده ایجاد نخواهد کرد.

و السلام علی من التبع الهدی
6/11/88
/919/د102/ج

ارسال نظرات