۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۳۹۳۰۷
رئیس شورای شهر کاشان:

آمریکا دشمن دین و آئین مردم ایران است

آمریکا دشمن دین و آئین مردم ایران است
اصفهان – هاشمی طاهری گفت: آمریکا دشمن دین و آئین ملت ایران و نظام اسلامی بوده و هست و هیچگاه دست از دشمنی خود با ما بر نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پیش از ظهر امروز یکصد و چهل و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان با موضوع انتخابات هیئت رئیسه با اشاره به سالگرد شهادت سرلشکرخلبان شهید عباس بابایی، گفت: صداقت، اخلاص، خشوع، خضوع، نمازاول وقت و کمک به مردم از مهمترین ویژگی‌های شهید بابایی بود.

وی از شهید بابایی به عنوان شخصیتی گمنام نام برد و افزود: کمک به مردم در اوج گمنامی یکی از ویژگی‌های بارز شهید بابایی بود، ایشان هیچگاه اجازه نمی‌داد در مجالس نامی از او برده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان همچنین با اشاره به سالروز بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا در ۱۵ مرداد ۱۹۴۵ گفت: در این فاجعه که بیش از ۱۶۰ هزا نفر از مردم ژاپن قتل عام شدند نشان دهنده خوی استکباری و نسل کشی آمریکا است.

وی به بیان اینکه امام خمینی (ره) آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ معرفی کرده است، اظهار داشت: شیطان بزرگ طی بیش از چهاردهه گذشته درمقابله با ایران هیچ غلطی نتوانسته است بکند و روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

هاشمی طاهری با بیان اینکه آمریکا دشمن دین و آئین ملت ایران و نظام اسلامی بوده و هست و هیچگاه دست از دشمنی خود با ما بر نداشته است، اظهار داشت: باید مراقب برخی که قصد بزک کردن و تطهیر آمریکا را دارند، باشیم و فریب آن‌ها را نخوریم.

وی افزود: امروز شعار زن زندگی آزادی یک شعار پوچ و فرییندای است چرا که حامیان این شعاردرآمریکا بیشترین ظلم را به زنان دارند، از این رو بر دشمنی بر آمریکا و دوستان آمریکا تأکید داشته و با آن‌هایی که با دین و آئین ما مخالف هستند مقابله خواهیم کرد.

هاشمی طاهری در ادامه با تبریک روز خبرنگار ابراز امیدواری کرد خبرنگاران با تهیه خبر‌های خود سبب امیدواری در جامعه شوند و از هر خبری که سبب ناامیدی در جامعه می‌شود پرهیز کنند.

وی از دوره ششم به عنوان سخت‌ترین دوران شورای شهر کاشان نام برد و با اشاره به اینکه شورای شهر کاشان طی دوسال گذشته روز‌های سختی را پشت سر گذاشته است، گفت: طی دو سال گذشته برخی با تهمت، اهانت، پرونده سازی برای اعضای شورای شهر و تخریب ناجوانمردانه در فضای فضای مجازی و محافل توسط اقشار مختلف سیاسی و شورای شهر، ناجوانمردانه با شورای شهر کاشان برخورد کردند.

به گفته وی با وجود برگزاری جلسات شفاف و بیان واقعیت‌ها توسط اعضای شورای شهر کاشان، اما برخی ناجوانمردانه بر شورای شهر کاشان تاختند.

هاشمی طاهری همچنین با انتقاد ازعدم همراهی مسؤولان شهرستان کاشان با شورای شهر طی دو سال گذشته انتقاد کرد و گفت: مسؤولان شهر کاشان علاقه نداشتند شورای شهر کاشان شورای شهر باشد آن‌ها می‌خواستند شورای شهر کاشان شورای شهرداری باشد.

رئیس شورای شهر کاشان ادامه داد: شورای شهر کاشان همانگونه که از احداث کارخانه سرب و انتقال معتادان متجاهراستان به کاشان دفاع کرد، از حقوق مردم کاشان دفاع خواهد کرد.

هاشمی طاهری یادآور شد: با وجود اینکه برخی تنش‌های بین شورای شهر و شهرداری و استیضاح شهردار کاشان را برجسته کردند، اما اعضای شورای شهر کاشان با صعه صدر پاسخگو بودند.

وی افزود: اگر طی دو سال گذشته اعضای شورای شهر کاشان حرفی زدند، موضع گیری کردند و یا شهردار کاشان را برکنار کردند تنها برای بهتر شدن فعالیت بوده است.

رئیس شورای شهر کاشان همچنین با انتقاد از برخی که فعالیت‌های دو سال گذشته شورای شهر را زیر سؤال بردند، یادآور شد: اتمام زیرگذر کاشان مهمترین و عمده‌ترین فعالیت شورای شهر کاشان طی دو سال گذشته بود.

به گفته وی با آمدن شورا و شهردار جدید زمینه خدمتگزاری به مردم کاشان بیشتر از گذشته آماده خواهد بود و شورای شهر تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار خواهد گرفت.

هاشمی طاهری تأکید کرد: مسئولیت و فرصت‌های خدمت به مردم تمام شدنی است، اما آنچه ماندگار می شود خدمت صادقانه به مردم بوده و آنچه در اذهان مردم ثبت و ضبط خواهد شد، تلاش برای رفع مشکلات مردم می باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات