۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۴۰۰۷۸
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان:

انجمن‌های اسلامی دانش آموزی سنگر فکری و فرهنگی هستند

انجمن‌های اسلامی دانش آموزی سنگر فکری و فرهنگی هستند
اصفهان – زری باف گفت: انجمن‌های اسلامی در سراسر کشور یک سنگر فکری و فرهنگی هستند که در فضای آموزش و پرورش فعالیت‌های فرهنگی و علمی را با قوت انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد زری باف صبح امروز در نشست مسؤولان انجمن‌های مدارس شهرستان کاشان و شورای راهبردی این اتحادیه افزود: اتحادیه دانش آموزان کاشان یکی از اتحادیه‌های فعال سطح شهرستان کاشان است.

وی یکی از مشکلات نسل جوان امروز را عدم شناخت درست انقلاب و مفاهیم انقلابی دانست و افزود: انجمن‌های اسلامی در سراسر کشوریک سنگر فکری و فرهنگی هستند که در فضای آموزش و پرورش فعالیت‌های فرهنگی و علمی را با قوت انجام می‌دهند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان کاشان گفت: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان تنها تشکل دانش آموزی است که نماینده، ولی فقیه در شهرستان در آن حضور دارد.

زری باف مهمترین نیاز نسل امروز را عملیاتی کردن مفاهیم دانست و اظهار داشت: دانش آموزان و نسل جوان نخست باید خود را باور داشته باشند و مسئولین، مدیران نیز فرصت بروز و ظهور به آن‌ها بدهند.

وی تقویت روحیه انقلابی را یکی از مهمترین اهداف فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: در این حوزه نیز اتحادیه فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داده و اجرایی می‌کند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان کاشان اظهار داشت: مطرح شدن نوجوان و جوان در بیانیه گام دوم انقلاب بیانگر این است که امروز انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کرده و سنگر در اختیار آینده سازان است.

به گفته وی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان کاشان در دو مقطع تحصیلی اول و متوسطه دختر و پسر فعالیت دارد که یکی از مهم‌ترین نهاد‌های تربیت نوجوان انقلابی و نخبه محسوب می‌شود.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کاشان با ابراز تأسف از اینکه اتحادیه بودجه مستقل ماهانه‌ای ندارد، افزود: عدم حمایت مادی و معنوی این اتحادیه را با مشکل روبرو خواهد کرد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات