۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۴۱۰۲۶
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

دشمن روی نقطه ‌«امید» ما دست گذاشته است

دشمن روی نقطه ‌«امید» ما دست گذاشته است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: امروز دشمن دست روی نقطه ‌امید ما گذاشته است و سعی در تسلیم شدن ما دارد، لذا اگر از فتنه‌های قبل شکست خورد، امروز فتنه جدید می سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای کارمند به مناسبت هفته دولت در حرم مطهر احمد ابن اسحاق(ره) سرپل‌ذهاب برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی، امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در این یادواره، اظهار داشت: قیام سیدالشهدا برای اینکه دین خدا در جامعه حاکمیت داشته باشد، رخ داد و حماسه آفرید.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند که کارگزار نظام اسلامی، ویژگی‌های خاص خود را دارد، اصل مهم، اعتقاد به این انقلاب است، این انقلاب، با شعار ما می‌توانیم، مبارزه با استکبار جهانی، دفاع از مظلوم، بسترساز ظهور باید جلو برود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «انقلاب ما ادامه عاشورا است» اشاره کرد و گفت: ما مسئولین در هر جایگاهی موظف هستیم به درستی و صادقانه این راه معنوی را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن دست روی نقطه ‌امید ما گذاشته است و سعی در تسلیم شدن ما دارد، لذا اگر از فتنه‌های قبل شکست خورد، امروزه فتنه جدید می سازد و یک چیدمان جدید تعریف می کند.

حجت الاسلام ساداتی در پایان سخنان خود گفت: در سال گذشته مقام معظم رهبری اشاره کردند که نقشه دشمن را نگاه کردم نقشه تمام و کامل بود، دشمن می‌خواهد مسئولین و مردم را ناامید کند. بنابراین باید بتوانیم چگونه ‌امید آفرین باشیم، اعتقاد به آرمان‌ها، تقویت‌ایمان، تقوا، ‌امیدآفرینی مورد تأکید قرار دهیم، مردم سالاری دینی داشته باشید، لذا دموکراسی یا همان مردم سالاری در جمهوری اسلامی تحقق پیدا نمی‌کند مگر با مردم سالاری دینی.

در ادامه این مراسم، صدراله بابلی، فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست، گفت: امام راحل می‌فرمایند، آقای رجایی و آقای باهنر اینطور نبوده ریاست در آن‌ها تأثیر کرده باشد، بلکه آنان در ریاست تأثیر کرده بودند و به گونه‌ای ریاست را زیر چنگ خورد آورده بودند و این درس بزرگی است که انسان باید یاد بگیرد.

وی افزود: سیره عملی شهید باهنر و رجایی پر از درس است، که باید سرلوحه کار و زندگی قرار دهیم.

بابلی عنوان کرد: مقام معظم رهبری، فرمودند من شهید رجایی را بعنوان یکی از اسوه‌های تقوا، اخلاص و‌ ایمان می‌شناسم، و این دو عنصر خدمتگزار شهیدان رجایی و باهنر باید به عنوان عناصر فراموش نشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خود همواره به یاد داشته باشیم و این یک تکلیف است که باید براساس آن گام برداریم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد: شهدا و امثال شهید حاج قاسم سلیمانی، ولایتمداری، سرباز ولایت بودن، نگاه جهادی و بسیحی داشتن، برای خود ترسیم کرده بودند، لذا باید اینگونه تلاش کنیم.

وی بیان کرد: مردم کوچکترین خدمت را بزرگترین خدمت معرفی می‌کنند، بنابراین این حق مردم است، ما مسئولیتی که به برکت خون شهدا و، ولی نعمتان داریم باید به خوبی به آن عمل کنیم.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، از تعدادی از مدیران و کارکنان نمونه شهرستان سرپل‌ذهاب تجلیل بعمل آمد./1400/

ارسال نظرات