۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۷۴۲۳۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان:

دهه فجر نقطه عطف تاریخ کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ کشور است و سبب تعالی ملت ایران در سراسر دنیا شده است.
حجت الاسلام امين صادقي رييس اداره تبليغات اسلامي سمنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امین صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در جمع نمازگزاران مسجد روستای افتر از توابع شهرستان سمنان، گفت: تنها مانع نفوذ استعمار در ایران وجود با برکت رهبری است. خدا را شکر می کنیم که خداوند متعال لباس ولایت را در قامت فردی پوشاند که از لحاظ شایستگی آن را دارد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ساده زندگی می کند اظهار داشت: ایشان در طول عمر با برکت خود یک نقطه ضعف ندارد و الا دشمن از کاه کوهی می ساخت. جوانان کفن پوش برای حمایت از ولایت فقیه در راهپیمایی نهم دی ماه حضور پرشکوه داشتند.

وی با اشاره به حوادث اخیر بعد از انتخابات گفت: تمام حوادثی که به وجود آمد برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه بود. ولایت فقیه امروز معیار و محور جامعه است و باید در هر شرایطی معیار و ملاک تشخیص حق از باطل رهنمودهای ایشان باشند. دهه فجر یادآور حماسه ‌سازی‌های ملت ظلم‌ستیز ایران اسلامی با استبداد داخلی و استکبار به رهبری امام خمینی (ره) است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به ظلم و جور و فساد گسترده در دوران پیش از انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر نقطه عطف تاریخ کشور است و سبب تعالی ملت ایران در سراسر دنیا شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیروی از مقام معظم رهبری را دو عامل اصلی حفاظت و حراست از نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از هرگونه تجاوز دشمنان و فتنه‌انگیزی راهی جز تقویت باورها، اعتقادها و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب وجود ندارد./960/د102/ص

ارسال نظرات