۱۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۴۲۶۵
با هدف فعالیت در عرصه دینی و ترویج ارزش‌های اسلامی؛

نخستین جمعیت بانوان فرهیخته سیستان و بلوچستان اعلام موجودیت کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان از اعلام موجودیت نخستین جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه فرهنگ این استان زیر نظر این اداره کل خبر داد.
بانوان مبلغ همايش زنان
حجت الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: پنجاه نفر از بانوان سراسر استان با دارا بودن مدارک کارشناسی ارشد و دکترا برای عضویت در جمعیت بانوان فرهیخته سیستان و بلوچستان شناسایی شدند .

وی، افزود: این جمعیت به منظور ایجاد هماهنگی و گسترش فعالیت های بانوان فرهیخته و فعال در عرصه دینی استان و ترویج ارزش های اسلامی به صورت مردمی، غیردولتی و غیرسیاسی اقدام به انجام برنامه های فرهنگی تبلیغی خواهد کرد .

حجت الاسلام قربانپور، با اشاره به اینکه، این انجمن دارای ارکان اجرایی و ستاد کشوری است، اعلام کرد: مسؤولیت و رکن اجرایی این جمعیت با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان است .

وی اظهار داشت: تلاش در عرصه فرهنگ دینی بانوان، مستلزم مشارکت فعال گروهها و آحاد تأثیرگذار اجتماعی است، تا حلقه اتصال برنامه های کلان را به سطوح خرد اجتماعی فراهم کند . اداره کل تبلیغات اسلامی استان بر مبنای منویات مقام معظم رهبری برای شرکت فعال زنان در عرصه فرهنگ دینی ساز و کارهایی را طراحی و به مرحله اجرا در آورده است .

حجت الاسلام قربانپور، افزود: معاون امور فرهنگی این اداره کل به منظور شناسایی بانوان فرهیخته و فعال در عرصه دینی، معرفی شخصیت و آثار فاخر آنان به جامعه به عنوان الگوی موفق و بهره مندی از مشارکت ارزشمند این افراد، اقدام به ساماندهی و تشکیل این جمعیت کرده است . این جمعیت تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تشکیل و دارای شخصیت حقوقی مستقل است ./940/ت302/ص
ارسال نظرات