۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۷۴۳۴۴
دبیر ستاد دهه فجر استان اردبیل:

دهه فجر فرصتی برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: دهه فجر فرصتی برای ابراز ولایتمداری و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، جمعی از مدیران اجرایی استان اردبیل صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور، دبیر ستاد دهه فجر استان اردبیل، در این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه‌های این ستاد پرداخت و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی بسیار مناسبی است تا در مسیر آرمان‌های امام و ارزش‌های انقلاب اعلام وفاداری کنیم و پیروی بی‌چون‌ و چرای خود را از ولایت امر مسلمین به همه نشان دهیم.

وی راه امام و شهدا را راه عزت و سرفرازی این ملت توفنده اعلام کرد و گفت: بعد از گذشت سی‌ ‌سال از پیروزی انقلاب امروز این مسیر، نورانی‌تر از گذشته تجلی پیدا می‌کند و شیفتگان بسیاری را حول خود جمع کرده است.

وی ادامه داد: در حالی سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ملت ایران امروز با عزت و اقتدار تمام در بهترین شرایط جهانی قرار گرفته است و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند خللی در اراده این ملت برای رسیدن به آرمان‌شهر مهدویت ایجاد کند.

دبیر ستاد دهه فجر استان اردبیل با اشاره به تلاش دو ماهه این شورا با هدف تدوین و برنامه‌ریزی برنامه‌های این دهه اظهار داشت: رهاورد این تلاش‌ها تشکیل ده‌ ستاد اصلی در شهرستان‌ها و 24 کمیته استانی بود که به صورت تخصصی و عمومی اقدام به برنامه‌ریزی کردند.

حجت الاسلام نظرپور گفت: در ایام دهه فجر بالغ بر سه‌هزار برنامه در سطح استان اردبیل و در زمینه‌های مختلف اجرا می‌شود که امروز در نخستین روز این دهه شاهد نواخته‌شدن زنگ انقلاب، افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی و نیز برپایی آیین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در استان خواهیم بود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در سخنانی بر خدمت رسانی مسؤولان به اقشار محروم جامعه تاکید کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات