۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۴۵۱۶۲
استاد حوزه علمیه کرمانشاه در گفت‌وگو با رسا تبیین کرد؛

اهداف دشمن از راه اندازی جنگ ترکیبی

اهداف دشمن از راه اندازی جنگ ترکیبی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زین الدین گفت: بی‌گمان امروز جهان اسلام درگیر یک جنگ ترکیبی بزرگ و بی سابقه شده است.

حجت الاسلام رضا زین الدین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن محکوم کردن نسل کشی مردم فلسطین و غزه به دست صهیونیست جهانی اظهار داشت: این هیمنه و جنگ بزرگ که امروز علیه ملت فلسطین شاهد هستیم در اصل یک استراتژی بزرگ برای تغییر و تحول در جهان اسلام و منطقه هستند و مستکبرین با این جنایات خود می‌خواهند که جهان اسلام را قطعه قطعه کنند.

این استاد حوزه کرمانشاه گفت: بی‌گمان امروز جهان اسلام درگیر یک جنگ ترکیبی بزرگ و بی سابقه شده است؛ جنگی که در آن هم شاهد استفاده از قدرت نظامی و هم استفاده از قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی و سیاسی از سوی دشمن هستیم بنابراین باید در مقابل این جنگ ترکیبی بسیار هوشیار باشیم و فریب بازی رسانه‌ای دشمنان را نخوریم.

حجت الاسلام زین الدین عنوان داشت: دشمن در جنگ ترکیبی خود چندین هدف مشخص را در یک زمان واحد دنبال می‌کند؛ نخستین هدف دشمن از ایجاد جنگ ترکیبی القای داده‌های اشتباه خود به مخاطب و از سوی دیگر تحریف و تغییر واقعیت‌های این جنگ می‌باشد.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: بنابراین برای درک بهتر جنگ ترکیبی دشمن نیازمند شناخت درست و اصولی از ساختار جبهه دشمن و رژیم صهیونیستی در این برهه خاص زمانی هستیم./1400/

ارسال نظرات