۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۴۶۶۰
امام جمعه سمنان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حماسی خواهند داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچون نهم دی ماه با ادای تکلیف مهم و رسالت سنگین خود، حضوری حماسی در صحنه راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.
حجت الاسلام شاهچراغي، امام جمعه و نماينده ولي فقيه در سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) گفت: بالاترین مرتبه انفاق، انفاق خون در راه خداست که از ارکان تقوای عملی محسوب می‌شود.

وی افزود: این نوع انفاق همان عملی است که امام حسین (ع) در صحرای کربلا به آن دقت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: اگرچه همه 22 بهمن‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون مهم بوده و هست اما باتوجه به فضای کنونی جنگ نرم و فتنه سبز که از جمله جنگ‌های احزاب است، ضرورت حضور در این مراسم بیشتر احساس می‌شود.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: همه دشمنان نظام اسلامی از منافقان، سلطنت‌طلب‌ها، بهائیان و سایر دشمنان زیر لوای آمریکا و اسرائیل برای مقابله با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه‌ جمع شده‌اند و این مسئله اهمیت 22 بهمن امسال را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همچون نهم دی ماه با ادای تکلیف مهم و رسالت سنگین خود، حضوری حماسی در صحنه راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

وی تصریح کرد: 31 سال است که ملت ایران، آمریکا را زیرپا گذاشته است و حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همه ثابت خواهد کرد که مردم حامی انقلاب و ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی تاکید کرد: مردم ولایتمدار کشورمان با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال این سخن رهبری را که فرمودند «امام خمینی (ره) به کسی باج نداد، ما هم به کسی باج نمی‌دهیم» اثبات می‌کنند.

امام جمعه سمنان با تقدیر از اقدام شجاعانه قوه قضائیه در اعدام اغتشاشگران، گفت: دشمنان خارجی این اقدام را محکوم کردند که چرا اینها را کشتید.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی افزود: متاسفانه سران فتنه هم این اقدام را محکوم کردند در حالی که اگر دشمنان این اقدام را محکوم کردند آنها دشمن اسلام و نظام اسلامی هستند اما سران فتنه چرا این کار را کردند.

وی خطاب به سران فتنه اظهار داشت: چرا خود را در کنار آمریکا و اسرائیل قرار می دهید شما که مسلمان هستید و می گویید ولایت فقیه و امام را قبول دارید.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی همچنین به پرتاب موشک ماهواره بر و کاوشگر سه توسط دانشمندان عرصه فضایی کشورمان اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزشمند سبب نگرانی و ناراحتی دشمنان و خوشحالی دوستان انقلاب و نظام شد.

وی افزود: این توانمندی برای کشور افتخاری است و این از برکت نظام، انقلاب و امام و رهبری است./960/پ202/ص

ارسال نظرات