۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۷۴۶۹۸۷
خانم برقعی تشریح کرد؛

جزئیات پذیرش جامعه الزهرا برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴

جزئیات پذیرش جامعه الزهرا برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴
خانم برقعی در نشستی خبری از آغاز پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست خبری آغاز پذیرش جامعه الزهرا سلام الله علیها،  1403 - 1404 امروز 11 آبان 1402 در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا(س) با حضور مسئولین، اساتید و اصحاب خبر و رسانه برگزار شد.

در این نشست خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا(س) با ابراز حمایت از مردم مظلوم غزه و انزجاز از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها بزرگترین بانوی بشر و افتخار بشریت است و نه تنها برای زنان بلکه الگویی برای مردان است.

 مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه دوره های نیمه وقت صبح، نیمه وقت بعد از ظهر و دوره های آزاد کوتاه مدت و بلند مدت برای سال جدید برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: جامعه الزهرا(س) برای سطوح مقدماتی تا سطوح عالی برنامه دارد و پژوهشگاهی با سه پژوهشکده امسال شروع به فعالیت می کند.

در ادامه این نشست خانم افتخار یوسفی معاون آموزش و تربیت جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه چهل سال از تاسیس جامعه الزهرا(س) گذشته، مطرح کرد: جامعه الزهر(س) از 31 استان کشور و 5 قاره جذب طلبه داشته و نقطه امتیاز این حوزه علیمه خواهران، برنامه های منسجم حین تحصیل و بعد از تحصیل است.

وی با بیان اینکه تعداد 350 نفر از طلاب جامعه الزهرا(س) جذب آموزش و پرورش شده اند، گفت: اگر بانوان بخواهند کنشگری اجتماعی و جمع بین کارهای خانوادگی و اجتماعی داشته باشند، حوزه علیمه خواهران بستر بسیار مناسبی برای این کار است.

همچنین خانم اشرف سادات ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) در این نشست خبری با اشاره به اینکه شروع ثبت نام جامعه الزهرا(س) تا 19 دی ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: اسفند ماه، آزمون سطح دو، سه و چهار به صورت هماهنگ برگزار و آزمون بازپذیرش نیز در همان زمان برگزار خواهد شد.

خانم ارمکان با تاکید براینکه ثبت نام جامعه الزهرا(س) به صورت مجازی خواهد بود، عنوان کرد: میز خدمت برای افرادی که در ثبت نام به مشکل بر می خورند آماده شده است؛ یکم آذر ماه پذیرش بین الملل جامعه الزهرا(س) از کشورهای مختلف شروع خواهد شد.

ارسال نظرات