۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۴۸۰۸۱
مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران لرستان خبر داد؛

جزئیات اجرای طرح ملی شهریاران

جزئیات اجرای طرح ملی شهریاران
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم است، گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

حجت الاسلام هبت الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به اجرای طرح ملی شهریاران، اظهار داشت: طرح ملی شهریاران با شعار «شهریاران، ایرانِ در میدان» با هدف اینکه اقشار مختلف، شهریار ایران هستند و باید وارد میدان شده و با یکدیگر هم‌افزایی کنند؛ در سراسر کشور راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه طرح ملی شهریاران، حرکت در راستای گفتمان گام دوم انقلاب است، گفت: باید از استفاده از تمامی ظرفیت‌های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه از تمام جامعه نخبگانی، حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی در راستای شرکت در این پویش دعوت شده است

 وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح ملی شهریاران، فرصتی فراهم شده است که تمامی دغدغه‌ مندان که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند، بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای طرح حمایت شوند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: دولت سیزدهم در طرح شهریاران بدنبال هم افزایی، الگو نمایی، ارزیابی، حمایت و شتابدهی از اقدامات مردم پایه بوده که با استفاده از آراء وایده‌های مردمی برای حل چالش‌های ملی، استانی، شهر و حتی روستا اقدامی عاجل و مثبت صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: گفتمان‌سازی ومردمی‌سازی حل مسائل کشور، با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور مهم ترین رویکرد این طرح ملی است.

حجت الاسلام هاشمی با دعوت از عموم مردم و جامعه ایثارگری برای با ثبت ایده های خود در طرح ملی شهریاران، افزود: این مهم بستر تکمیل و اتمام کارهای برزمین مانده، سرعت پروژه های عمرانی و گره گشایی از مشکلات شهری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان اظهار کرد: طرح ملی شهریاران دارای ۲ بخش ثبت ایده و ثبت اقدام است که تمامی اقشار جامعه به‌ خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرسhttps://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات