۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۷۴۸۳۹
فرمانده نیروی انتظامی قم با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن:

مردم انقلابی قم اجازه هیچ واکنشی را به ضد انقلاب نخواهند داد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی قم با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن، گفت: تدابیر لازم برای برقراری امنیت کامل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن فراهم شده و اجازه سوء استفاده به کسی داده نخواهد شد.
سردار مهدي توکلي فرمانده انتظامي استان قم


سردار مهدی توکلی، فرمانده نیروی انتظامی قم، صبح امروز در حاشیه افتتاح نخستین کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت با اشاره به فرا رسیدن ایام الله بیست و دوم بهمن به خبرنگاران گفت: راهپیمایی 22 بهمن با شور، نشاط و حضور صد در صدی مردم برگزار می شود.

وی به عملکرد نیروی انتظامی با توجه به فرا رسیدن این روز اشاره و اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب برای کنترل مسائل ترافیکی در سطح شهر انجام شده است تا مردم به راحتی بتوانند در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی کنند.

فرمانده نیروی انتظامی قم خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی با آمادگی کامل به هدف فراهم شدن شرایط مناسب امنیتی در مسیرهای تعیین شده حضور خواهند داشت.

توکلی راهپیمایی 22 بهمن را وفاق، همدلی و همراهی مردم با نظام عنوان کرد و افزود: قطعاً با افراد یا گروه هایی که بخواهند از راهپیمایی 22 بهمن سوء استفاده کنند برخورد خواهد شد که البته مردم انقلابی قم، اجازه هیچ واکنشی را به ضد انقلاب نخواهند داد.

وی با بیان این‌که هرچند ضد انقلاب و معاندین نظام اگر فضایی پیش بیاید در صدد استفاده از فرصت ها هستند، ابراز داشت: اما تجربه نشان داده زمانی که مردم در صحنه هستند، دشمنان جز کار تبلیغاتی فعالیتی نمی توانند انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی قم در پایان با بیان این‌که نیروهای انتظامی به صورت آشکار و پنهان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند داشت، گفت: تدابیر لازم برای برقراری امنیت کامل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن فراهم شده و اجازه سوء استفاده به کسی داده نخواهد شد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات