۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۷۴۸۸۷۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

حضرت فاطمه، کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان جهان است

حضرت فاطمه، کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان جهان است
روانشاد با بیان اینکه حضرت فاطمه کامل‌ترین الگو برای زنان مسلمان جهان است، گفت: زنان جامعه اسلامی در همه امور از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اعظم روانشاد، ظهرامروز، در همایش تجلیل از بانوان دهیار لرستان، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) حضرت فاطمه زهرا (س) کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: نیاز است همه امت اسلامی به‌ویژه زنان ما بیش‌ از پیش در همه امور از این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

روانشاد ادامه داد: الگوی زن محجبه، عفیف و شریف جز خوانش‌های انقلاب ما در الگوی سوم زن مسلمان است که در همه تحولات حضور دارد.

وی با بیان اینکه زنان به‌ عنوان قشر جریان‌ساز می‌توانند در حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اثرگذار باشند، گفت: بانوان محور هدایت خانواده به سمت انتخابات اصلح هستند.

روانشاد در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا بانوان در بنیان خانواده می‌توانند برای تبیین این شاخص‌ها اقدام کنند.

وی یادآور شد: بانوان همواره همراه نظام و پابه‌پای مردان مشارکت خود را در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی فرهنگی به نمایش گذاشته‌اند.

روانشاد بیان کرد: حضور حداکثری بانوان در انتخابات و حضور چشمگیر آن‌ها در همه عرصه‌های مختلف نظام مانند نقش پررنگ در شکل‌گیری انقلاب، ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن نیز در راستای توسعه و پیشرفت ایران همه نشان از بلوغ فکری و سیاسی بانوان دارد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات