۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۷۴۹۲۴
امام جمعه موقت ارومیه:

انقلاب اسلامی تأثیرگذاری دین را در جامعه به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران ‌به عنوان قدرت منطقه‌ای مطرح شد.
دهه فجر

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این‌که با پیروزی انقلاب اسلامی به دین و اسلام‌خواهی در دنیا ‌توجه شده است، اظهار داشت: در حال حاضر در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران، دانشمندان غیر مسلمان نیز درباره اسلام تحقیق می‌کنند؛ چون آنها نیز به این نکته دست یافته‌اند که انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات دینی به پیروزی رسیده است و در حال حاضر نیز حول آن حرکت می‌کند.

این مقام مسؤول؛ اسلام، مردم، توجه به قانون، دشمن‌شناسی و وحدت کلمه را از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه اعتقادات دینی و اسلامی به نتیجه رسیده است.

وی اضافه کرد: اسلامیت، ایثار و شهادت، توجه به مسائل علمی، سعی و تلاش مسؤولان و دانشمندان مسلمان پیشرفت انقلاب اسلامی را در حوزه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی رقم زده است و سبب شده‌ که ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه ای مطرح شود.

حجت الاسلام فخری در ادامه ‌با اشاره به ایام الله دهه فجر، این ایام را یادآور عظمت ملت ایران اسلامی، خون شهدا و ایثارگران و شجاعت و تدبیرهای الهی امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: بر ما ضروری است که با گرامی‌داشت این ایام الله، ارزش های انقلاب اسلامی را بیان و زنده نگه داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تلاش آحاد جامعه به ویژه خواص را برای احیا و ماندگاری ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ضروری و لازم برشمرد و تاکید کرد: باید جوانان و نسل سوم با اهداف انقلاب اسلامی آشنا شده و آن را برای آیندگان تبیین کنند.

وی با اشاره به جریان‌های بعد از انتخابات و سوء استفاده برخی‌ معاندان‌ نظام از شرایط حاکم در کشور‌ گفت: مردم در راهپیمایی روز 9 دی امسال پشتیبانی و حمایت خود را از ولایت فقیه و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به دشمنان و بدخواهان نظام اعلام کردند.

وی با اعلام این‌که مردم با بصیرت و آگاهی کافی در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت و حماسه تاریخی روز 9 دی را تکرار خواهند کرد، افزود: افرادی که در این روز بخواهند نسبت به نا امن کردن فضا‌ اقدام کنند، جز افشا کردن ماهیت اصلی خود، نمی توانند در برابر موج خروشان ملت، کاری از پیش ببرند./935/پ202/س

ارسال نظرات