۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۵۲۵۲
با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت؛

اعلام همبستگی مردم استان سمنان با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه

خبرگزاری رسا ـ در یوم الله 22 بهمن ماه، مردم شهرها و روستاهای مختلف استان سمنان همصدا با مردم سراسر کشورمان به خیابان‌ها آمده و بار دیگر همبستگی و تجدید میثاق خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.
راهپيمايي 22 بهمن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، در یوم الله 22 بهمن ماه، مردم شهرها و روستاهای مختلف استان سمنان همصدا با مردم سراسر کشورمان به خیابان‌ها آمده و بار دیگر همبستگی و تجدید میثاق خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.

مردم شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدی شهر، آرادان، ایوانکی، دیباج، امیریه، سرخه، بسطام، میامی، مجن، کلاته خیج، بیارجمند، شهمیرزاد و درجزین و روستاهای کلاته رودبار، بکران، قلعه نوخرقان، فرومد، میقان، فولادمحله، چاشم، نردین، کوهان، چهارطاق پرو، جزن و لاسجرد استان سمنان امروز در حرکتی کم نظیر و پرشکوه یوم الله 22 بهمن را گرامی داشتند و یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهادند.

حضور گسترده جوانان و نوجوانان به عنوان نسل دوم و سوم انقلاب در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن استان سمنان بسیار چشمگیر و گسترده بود و این نشانگر نفوذ انقلاب در قلب و جان مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

راهپیمایان در مسیر حرکت خود با حمل پلاکاردها و پرچم های رنگارنگ ضمن بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اراده خود را برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.

مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ما همه سر باز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای، مرگ بر ضدولایت فقیه، در سالگرد انقلاب جای شهدای خالی است و ... از مهم ترین شعارهای مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن امروز بود.

حضور گسترده بانوان در راهپیمایی 22 بهمن سمنان شور و حال دیگری به این حرکت مردم در سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب بخشیده بود و آنها نیز با شعارهای کوبنده خویش مراتب بیعت و همراهی خویش را با انقلاب و تبعیت از رهبری ابراز کردند./960/پ202/ص

ارسال نظرات