۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۵۵۰۷

نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در اداره کل تبلیغات استان سمنان برگزار شد.
حجت الاسلام صبوري رييس اداره امور فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان


حجت الاسلام حسین صبوری، رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، از برگزاری نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با هدف خدمت رسانی به مسافران در این اداره کل خبر داد.

وی افزود: این جلسه با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام صبوری، برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان هیئت امنای مساجد، حسینیه ها و زائرسراها در ادارات تبلیغات اسلامی سطح استان با هدف هماهنگی لازم جهت آماده سازی فضاهای موجود برای اسکان مسافران و ارائه خدماتی از قبیل آب جوش صلواتی و بسته های فرهنگی را از جمله مصوبات این جلسه عنوان کرد.

وی افزود: توزیع بروشورهایی همراه با کروکی مساجد استان در بین مسافران و زائران امام رضا (ع)، اعزام امامان جماعت به زائرسراها و مساجد محل عبور زائران جهت اقامه نماز و اجرای برنامه های فرهنگی و تهیه و نصب بنر خیر مقدم در ورودی شهرهای استان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی از دیگر مصوبات جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این اداره کل بود.

رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان آماده سازی دبیرستان صدرای شاهرود برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی را از دیگر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی این اداره کل عنوان کرد و گفت: کارکنان اداره تبلیغات اسلامی در سراسر کشور می توانند از این فضا جهت اسکان استفاده کنند./960/پ202/ص

ارسال نظرات