۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۵۷۳۸۴
استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان کرد؛

ضرورت استفاده از اساتید مجرب قرآنی در مدارس

ضرورت استفاده از اساتید مجرب قرآنی در مدارس
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: حساس‌ترین و بهترین دوران برای آموزش مبانی دینی و قرآنی دوران تحصیل در مقطع ابتدایی می‌باشد، لذا ضروری است که از اساتید مجرب و متخصص در مبانی دینی و قرآن در این حوزه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه حجت الاسلام شهرام رضوانی‌زاده امروز با جمعی از فعالان و اساتید قرآنی کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که فضای مجازی و اینترنت زندگی ما را تحت الشعاع قرار دهد.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: متاسفانه باید اذعان داشت که فضای مجازی باعث شده است که سطح مطالعات کلاسیک در جامعه ما کاهش فاحشی داشته باشد، فضای مجازی باعث شده است که به نوعی میل و علاقه نسل‌های جوان و نوجوان به کتب دینی و مذهبی کاهش داشته باشد که استمرار این امر می‌تواند آینده جامعه اسلامی ما را در معرض خطر قرار دهد.

 حجت الاسلام رضوانی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت بازنگری دوباره آموزش و پرورش در بحث آموزش قرآن در مقاطع مختلف تحصیلی، عنوان کرد: باید در بحث آموزش قرآن در مدارس یک بازنگری علمی و تخصصی صورت بگیرد و به گونه عمل کنند که قرآن و آموزش آن به صورت نهادینه شکل بگیرد.

وی در پایان سخنان خود افزود: حساس‌ترین و بهترین دوران برای آموزش مبانی دینی و قرآنی دوران تحصیل در مقطع ابتدایی می‌باشد لذا ضروری است که از اساتید مجرب و متخصص در مبانی دینی و قرآن در این حوزه استفاده شود./1400/

ارسال نظرات