۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۵۸۳۲۴
نجم الدین شریعتی مطرح کرد؛

شباهت حاج قاسم و آیت الله رئیسی/رئیسی تکرار نخواهد شد

شباهت حاج قاسم و آیت الله رئیسی/رئیسی تکرار نخواهد شد
مجری برنامه سمت خدا با بیان ویژگی های و خلوص و سادگی آیت الله رئیسی گفت: خدا مزد خدمات این مرد بزرگ را شهادت و تشییع با شکوه داد؛ خدا نمیخواست آیت الله رئیسی ساده خاک شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا در محفل ادبی شعر شهید جمهور که عصر دوشنبه در ساختمان دارالشفاء مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان خاطراتی از شهیدآیت الله رئیسی گفت:آخرین دیدارم با آیت الله رئیسی روز شنبه قبل از سانحه بود، گفت دعا کن خدا با اخلاص اعمالم را بپذیرد.

وی افزود: فردا برای اجراء برنامه ای عازم مشهد شدم و عصر رواق امام خمینی برنامه داشتیم که به دلایلی برگزار نشد، رفقا گفتند برای بالگرد رئیس جمهور اتفاقی افتاده است خیلی مضطرب شدم چرا که جنس ایشان از نوع جنس دیگر سیاستمداران نبود و نان دل و اخلاصش را خورد.

مجری برنامه سمت خدا  قیام مردم در تشییع این شهید را حاکی از اخلاص ناب آیت الله رئیسی و دیگر شهدای همراهش برشمرد و ابراز داشت: این روزها غالب مجریان و گویندگان از اشعار شاعران عزیز استفاده کردند و شاعران حوزه علمیه هم از این قائده مستثنی نبودند، شعر حوزه از تراز بالایی برخوردار است.

شریعتی با بیان اینکه هوای مشهد قبل از حادثه دلگیر و غمگین بود، اظهار داشت: بعدازظهر و شب میلاد که خبر شهادت رئیس جمهور آمد آنقدر این خبر سنگین بود حتی حرم امام رضا (ع) هم نتوانست دلم را آرام کند، برداشت ذوقی من چنین می باشد که خود حضرت هم داغدار خادمش بود.

وی ادامه داد: آقای رئیسی خیلی برای مشهد و حرم زحمت کشیدند، یک وقتی به آیت الله رئیسی در روزهای آخر تولیت عرض کردم اگر جای شما باشم از کنار امام رضا تکان نمی خورم، گفتند آقا امر کرده است باید بروم.

شباهت حاج قاسم و آیت الله رئیسی/رئیسی تکرار نخواهد شد

مجری برنامه های دینی این ضایعه را جبران ناپذیر برشمرد و ابراز داشت: آیت الله رئیسی که تکرار نخواهد شد اما امیدوارم به فضل الهی تکثیر شود.  به قول اقبال" گمان مبر که به پایان رسید کار مغان؛ هزار باده ناخورده در رگ تاک است.

شریعتی با بیان اینکه آقای رئیسی، حاج قاسم درون داشتند، یادآور شد: بین آیت الله رئیسی و حاج قاسم عزیز شباهت بود و جنس رفتنشان را یکی می بینم، هرگاه به یاد رشادت های حاج قاسم و لباس خاکی که روی خاکریزها قدم می زد، می افتم، ناگاه ذهنم به سراغ عمامه خاکی آقای رئیسی بین جمعیت و مردمان روستاهای محروم می افتد. 

وی با اشاره به خلوص و سادگی شهید رئیسی اظهار داشت: آقای رئیسی ساده زیست و در این سادگی انتخاب شد، اوسیاستمداری بود که سادگی را پیشه خود کرد ولی خدا نخواست رئیسی ساده خاک شود به باشکوه ترین شکل ممکن و پایان سینمایی برای این مرد الهی رقم خورد و خداوند بهترین کارگردانی را برای پایان عمر خادم الرضا رقم زد.

نویسنده: حمیدرضا شاکر

شاکر
ارسال نظرات