۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۵۸۸۱۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

به کسی رأی بدهیم که مبانی انقلاب را قبول داشته باشد

به کسی رأی بدهیم که مبانی انقلاب را قبول داشته باشد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه به کسی رای بدهیم که مبانی انقلاب را قبول دارد، گفت: یکی از مهمترین مبانی امام نظریه ولایت فقیه است و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد.

به گزارش خبرنگار خرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی بعد از ظهر امروز در اجتماع بانوان کاشانی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در رابطه با زن طراز انقلاب اسلامی گفت: اولویت نخست همه ما باید اسلام باشد.

وی به ملاک‌های سه گانه رهبر معظم برای رئیس جمهور اشاره و اعتقاد و پایبندی به مبانی انقلاب و اسلام را یکی از ملاک‌های سه گانه رئیس جمهور اعلام کرد و افزود: مهمترین مبنای امام نظریه ولایت فقیه است و ولایت فقیه از نظر ما یک حاکمیت سیاسی معمولی نیست. 

وی یادآور شد: نخست وزیر ژاپن وقتی قصد داشت پیام ترامپ را تقدیم رهبر معظم انقلاب کند، معظم له می‌فرماید من ترامپ را شایسته تبادل پیام نمی‌دانم، وقتی این فرمایش رهبری در ژاپن منتشر شد مردم ژاپن اعلام کردند ما از نخست وزیر خود انتظار داریم اینگونه باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: اگر در یک دوره‌ای رئیس جمهور وقت ایران بلافاصله نامه به ترامپ می‌نویسد و تقاضای مذاکره می‌کند، به چنین تفکری نباید رای داد.

وی ادامه داد: در دوره یکی از رؤسای جمهور وقتی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی مطرح کرد، اما ایشان از عبارت ریاضت اقتصادی استفاده کرد و این در حالی بود که برخی از رؤسای جمهور و نخست وزیران کشور‌ها دیگر که رشته تخصصی آنها اقتصاد بود در دیدار رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی علمی اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از شهادت آیت الله ٢٢ ویژگی برای ایشان ذکر کرد و روز گذشته در حرم حضرت امام خمینی (ره) نیز آیت الله رئیسی را شخصیتی خستگی ناپذیر دانست که به نظر من جدا از سلوک مردمی و پُرکاری ایشان ولایت پذیری و تسلیم ولایت فقیه بودن مهمترین ویژگی ایشان بود. 

وی آیت الله رئیسی را تسلیم محض رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: به کسی رای بدهید که پیشینه او را در زمان مسئولیت و بعد از آن در مقابل مبانی اسلام و انقلاب و امام روشن باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری عنوان کرده است، اگر تعداد افراد کشف حجاب کرده بیش از یک میلیون نفر باشد نیروی انتظامی نمی‌تواند طرح نور را اجرا کند، گفت: چنین تفکری بر خلاف نظر و مبانی رهبر معظم انقلاب است. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تأکید بر اینکه به کسی رأی بدهیم که مبانی انقلاب را قبول دارد، گفت: یکی از مهمترین مبانی امام نظریه ولایت فقیه است و پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات