۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۶۴۹
النجباء:

تا استقلال کامل با آمریکا مقابله می‌کنیم

تا استقلال کامل با آمریکا مقابله می‌کنیم
سخنگوی رسانه‌ای جنبش النجباء عراق ضمن محکوم کردن ادعاهای نامزد رئیس جمهوری آمریکا برای تصدی سفارت این کشور در بغداد، گفت که وی قصد دارد با ایجاد بحران، شکستهای آمریکا از محور مقاومت را جبران کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «حسین الموسوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش النجباء عراق امروز یکشنبه ادعاها و گزافه‌گوییهای «تِرِیسی جاکبسون» نامزد رئیس جمهوری آمریکا برای تصدی سفارت این کشور در عراق را محکوم کرد و گفت که این اظهارات برخاسته از «روحیه خصمانه و سرشار از کینه و قلدری» است.

الموسوی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) تأکید کرد: این اظهارات ناشی از جهل مرکب نسبت به واقعیت عراق و مواضع قهرمانانه ملت آن در دوران اشغالگیری آمریکاست. وی با این اظهارات در پی فرار از بحرانهای داخلی و خارجی آمریکا و شکستهایی است که از محور مقاومت متحمل می‌شود».

وی با بیان اینکه نامزد سفارت آمریکا به دنبال قیمومیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در عراق است، ادامه داد: وی قصد دارد با ایجاد بحران، نقض حاکمیت عراق و مداخله در امور داخلی و سیاست خارجی آن ، نقش مخربی را علیه ثبات عراق و منطقه ایفا کند.

این مقام النجباء با تأکید بر ایستادگی در برابر اشغالگری آمریکا و طرحهای پلید آن،  خاطر نشان کرد، النجباء هیچ گاه در خصوص این مسائل سکوت نخواهد کرد تا پیروزی و استقلال کامل عراق حاصل شود.

ارسال نظرات