۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۷۶۰۱۶۴
مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان قم خبر داد؛

اعزام ۶۵۰ نفر از اعضای کادر نوجوان کانون مساجد قم به اردوی تربیتی زیارتی مشهد

اعزام ۶۵۰ نفر از اعضای کادر نوجوان کانون مساجد قم به اردوی تربیتی زیارتی مشهد
مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان قم از اعزام ۶۵۰ نفر از اعضای کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در قالب ۱۵ اتوبوس به اردوی زیارتی و تربیتی مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های مساجد استان قم با اشاره به اعزام اعضای کادر نوجوان کانون مساجد قم به اردوی مشهد گفت: با هدف تربیت نیروی انسانی برای آینده انقلاب اسلامی در بستر مساجد ۶۵۰ عصو به اردوی زیارتی و تربیتی مشهد مقدس اعزام شدند.
 
رئیس دبیرخانه طرح کادر نوجوان کانون های مساجد کشور ادامه داد: از این تعداد ۳۰۰ عصو دختر و ۳۵۰ عضو پسر بین ۱۳ تا ۱۷ سال به مدت ۵ روز به اردوی زیارتی و تربیتی مشهد مقدس اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: این اردوی ۵ روزه در سه بخش زیارتی، تفریحی و تربیتی برگزار می شود که در بخش آموزش ۵۰ مربی به مباحث تربیتی بر اساس کتاب درمسیر بی نهایت خواهند پرداخت.
 
رئیس دبیرخانه طرح کادر نوجوان کانون های مساجد کشور افزود: در اجرای طرح کادر نوجوان بنا داریم از سراسر کشور ۶۵۰۰ نوجوان فعال کانون های مساجد را به اردوهای تربیتی زیارتی شهد اعزام شوند.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه برگزاری برنامه های زیارتی ویژه اربعین برای ۱۰هزار نفر از سراسر کشور از دیگر برنامه های تابستان امسال است گفت:  این کار با محوریت ماموریت و کنشگری نوجوانان در ایام ماه صفر و با حمایت های موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.
 
مسئول ستاد اجرایی قرارگاه اوقات فراغت استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته موفق به برگزاری اردو برای ۱۰ هزار نفر از اعضای کانون های مساجد قم بودیم و امسال این میزان به ۴۰ هزار نفر افزایش پیدا می کند گفت: ما معتقدیم هربرنامه ای باید هدفمند بوده و دارای سناریوی تربیتی باشد از جمله اردوهای تربیتی.
ارسال نظرات