۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۶۰۱۹۶
مجمع نمایندگان طلاب:

مبلغان مردم را در تشخیص اصلح یاری کنند

مبلغان مردم را در تشخیص اصلح یاری کنند
مجمع نمایندگان طلاب در بیانیه از عموم طلاب و فضلا و اساتید عالیقدر و مبلغان خواست با حضور در بین مردم و دعوت شورآفرین و وحدت بخش آنها رسالت بزرگ خود را در میدان جهاد تبیین انجام داده و با کرامت و اخلاق مردم را در تشخیص اصلح یاری کنند.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم در بیانیه ای از همه اقشار به شرکت در انتخابات دعوت کرد. 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام خمینی(ره):‏
 
مردم در انتخابات موظفند، موظف شرعی هستند که اختلافات کوبنده را از آن دست بردارند.
 
امام خامنه ای(مدظله العالی):
 
حماسه انتخابات مکمّل حماسه مردم در بدرقه شهیدان است.
 
امروز ملت عزیز ایران در آستانه یک آزمون بزرگ الهی یعنی انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته است و اینک دوست و دشمن چشم به انتخابات ایران دوخته اند.
 
این انتخابات برای دوستان چشم روشنی و بیمه کننده آینده کشور و برای دشمنان یأس آور است‌.
 
آنچه در وهله اول اهمیت قرار دارد، مشارکت بالای مردم در انتخابات است؛ رئیس جمهورِ با رأی و مشارکت بالا، قدرت چانه‌زنی‌اش در سازمان های بین المللی بالا خواهد بود و قدرت اپوزیسیون جیره خوار استکبار، آمریکا و اسرائیل را تضعیف می‌نماید؛ آنها را از مقابله با جمهوری اسلامی ناامیدکرده و پشتیبانی معنوی برای رئیس جمهور در داخل و خارج ایجاد خواهد کرد؛ امید و اعتماد را به نظام و مسئولان را افزایش داده و موجب سرمایه و آبروی ملی نظام خواهد شد.
 
انتخابات تداوم راه نورانی امام امّت و تجلیل از خون شهدا، بویژه حاج قاسم و خادم الرضا، شهید جمهور، آیت‌الله شهید رئیسی و لبیک به ندای مقام معظم  رهبری حضرت امام خامنه ای بوده و حضور عالمانه برای دخالت در اداره امور کشور است.
 
بی تردید باید در برابر ملت بزرگ و ولایتمدار و انقلابی ایران که با وجود تمام مشکلات معیشتی و تحریم ظالمانه، با بصیرتی توصیف ناپذیر در تمام عرصه‌ها حماسه آفریدند، سر تواضع فرود آورد؛ ملتی که با تشییع باشکوه رئیس جمهور محبوب، حماسه بیادماندنی آفریدند.
 
در مرتبه بعد، انتخاب مدیریت اجرائی کشور، امانت بزرگی است که خدا بر دوش ما گذاشته است و باید بیندیشیم که این امانت بزرگ مدیریت اجرائی کشور را به چه کسانی می‌سپاریم؟
 
معیارها و ملاک‌های امامین انقلاب در انتخاب اصلح را، برای انتخاب رئیس جمهور نصب‌العین خود قرار دهیم.
 
همه فرزندان وطن و آحاد ملت عزیز و در صحنه ایران اسلامی را به حضور پرشور در انتخابات ۸تیر۱۴۰۳ دعوت نموده و خواهان رأی دادن به شخصیتی مجرب، مدیر، مدبر، شایسته، انقلابی، مؤمن و جهادی، کاردان و ولائی و حامی مقاومت دعوت می‌کند.
 
از عموم طلاب و فضلا و اساتید عالیقدر، مبلغان عالی مقام وسروران معظم  استدعا می شود با حضور در بین مردم و دعوت شورآفرین و وحدت بخش آنها رسالت بزرگ خود را در میدان جهاد تبیین انجام داده و با کرامت و اخلاق، ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم و پرهیز دادن همگان از رقابتهای غیراخلاقی، آنها را در تشخیص اصلح یاری نمایند.
 
مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم
 
ارسال نظرات