۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۷۶۰۲۸۲
معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوره تابستانه آموزش فعالیت هنری، رسانه ای جامعه الزهرا

آغاز ثبت نام دوره تابستانه آموزش فعالیت هنری، رسانه ای جامعه الزهرا
معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا از برگزاری طرح تابستانی آموزش فعالیت های هنری، رسانه ای و فضای مجازی خبر داد و بر لزوم تولید محتوا و عملیات رسانه ای فعالانه تأکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، خانم معصومه شریفی در گفت‌‎وگویی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در فعالیت‌های تابستانی فعالان رسانه ای ،هنری و فضای مجازی عنوان کرد: هدف کلی از رویکرد تابستان ۱۴۰۳ را آشنایی با ارزش‌ها و مفاهیم معنوی و فرهنگی محرم، صفر و راهپیمایی اربعین و انعکاس پیام وحدت، معنویت و انسجام جهان اسلام در رویداد عظیم اربعین دانست.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: فعال‌سازی شبکه‌های اجتماعی (داخلی و بین المللی) برای به اشتراک‌گذاری لحظات ماندگار و پیام‌های آموزنده از فرهنگ عاشورا، تاسوعای حسینی و پیاده‌روی اربعین و تولید محتوای صوتی (پادکست) و تصویری با موضوعات متنوع پیرامون فرهنگ، سنت‌ها و پیام‌های مهدویت، ظهور و اربعین با طراحی عملیات رسانه ای نقطه زن را از اهداف دیگر این فراخوان دانست.

وی در ادامه به قالب‌های مختلف تولیدات رسانه ای، فضای مجازی و هنری اشاره کرده و گفت: در همین راستا طلاب می‌توانند تولیدات رسانه‌ای و فضای مجازی شامل کلیپ، مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه، پادکست، نماهنگ، کتاب صوتی، فتوکلیپ، اینفوگرافی و عکس نوشته و تولیدات هنری شامل نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، شعر، داستان و رمان خود را ارائه دهند.

شریفی در ادامه خاطر نشان کردند: هر یک از آثار تولیدی طبق استاندارهای مشخص و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های تولیدی تاثیرگذار شناختی در رسانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه و تکمیل پرونده با انتخاب قسمت برنامه‌ها فعالیت تابستانه با رویکرد مهدویت، ظهور و اربعین را ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی ۳۲۱۱۲۰۹۳ تماس بگیرند.

ارسال نظرات