۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۷۶۰۴۲۴
بیانیه مرکز اسلامی کرمانشاه؛

انتخابات یک تکلیف و حقِ بزرگ ملت است

انتخابات یک تکلیف و حقِ بزرگ ملت است
کرمانشاه ـ مرکز اسلامی استان کرمانشاه در بیانیه ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات آورده است: فراموش نکنیم که حضور در انتخابات ریاست جمهوری تنها یک تکلیف نیست، بلکه حقی بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مرکز اسلامی کرمانشاه با صدور بیانیه ای از مردم این استان به ویژه مردم اهل سنت این خطه از ایران اسلامی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه دیگری در تقویم سیاسی این سرزمین پرافتخار دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بی گمان شرکت در انتخابات فردا؛ هشتم تیرماه یک فرصت برای فراهم سازی زمینه های توسعه و اقتدار ایران اسلامی در جهان کنونی است. مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری و در کنار آن انتخاب آگاهانه نامزد اصلح و مورد نظر حساس ترین مرحله این رویداد سیاسی و ملی برای همه ایرانیان به ویژه مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه است.

مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری با شور و شعور سیاسی و از سوی دیگر مشارکت در این همه پرسی با درک توطئه های دشمنان می تواند نتیجه ای مطلوب را رقم بزند.

بی شک بنگاه های خبری بیگانه به ویژه نظام سلطه و رسانه های تحت سیطره صهیونیسم جهانی دست به هر کاری می زنند که سطح مشارکت ملت ایران را در این برهه حساس تاریخی کاهش دهند تا با این کار زمینه و بستر موجود برای تشدید فشارهای خود بر این نظام اسلامی را مهیا سازند.

اگر امروز در کشور مشکلی، کاستی و... دیده می شود راه حل آن دور شدن از صندوق ها رای و قهر کردن با انتخابات نیست، بلکه راه برون رفت از مشکلات، تحریم های ظالمانه و همچنین ارتقاء هرچه بیشتر امنیت در حوزه های مختلف قطعا در گرو حضور در این هم پرسی بزرگ است، هم پرسی و انتخاباتی که خود ملت صاحب، ناظر و مالک آن هستند.

همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمایند که انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است، هر کسی از هر جناح و تفکری که دارد باید اولویت خود را در این انتخابات، حضور پرشور بداند و نسبت به آینده این کشور و مملکت که حاصل خون صدها هزار شهید می باشد، بی تفاوت نباشد.

فردا؛ هشتم تیرماه، روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است، فردا جمعه در ایران غوغایی برپاست، فردا هر یک رای، یک مشت محکم بر دهان یاوه گویان و دشمنان وحدت مردمان این کشور عزیز است.

فردا ملت ایران از هر قوم، فرهنگ و مذهبی با حضور با بصیرت خود در پای صندوق های رای نشان خواهد داد که ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتداری حرکت می کنند که به کرار امامین انقلاب و بزرگان این نظام برای آن زحمات بسیاری کشیده اند و چه ایثارگری هایی که از خود نشان داده اند.

از سوی دیگر باید فراموش نکنیم که حضور در انتخابات ریاست جمهوری تنها یک تکلیف نیست؛ بلکه حقی بزرگ است؛ حقِ مردم است که انتخاب کنند. بنابراین از همه اقشار جامعه دعوت می کنیم که نقش تاریخی و سرنوشت ساز خود را فردا نشان دهند.

لذا با علم به اینکه انتخابات از ارکان رکین حکمرانی درست و سالم می باشد و از سوی دیگر زمینه سربلندی ایران عزیزمان در این برهه حساس تاریخی است، حضور در پای صندوق های رای اراده ملت ایران در ترسیم آینده این نظام برآمده از دل مردم را متجلی خواهد ساخت.

وعده همه ما به ویژه مردم کرمانشاه و به خصوص مردم همیشه در صحنه و فهیم اهل سنت این استان، فردا در پای صندوق های رای خواهد بود تا ان شاء الله برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین کهن و بزرگ رقم بزنیم./1400/

ارسال نظرات