۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۶۰۵۰۷
آیت الله خاتمی:

عَلَم ریاست جمهوری باید به دست اهل بصیرت سپرده شود

عَلَم ریاست جمهوری باید به دست اهل بصیرت سپرده شود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی مردم حق دخالت در سرنوشت خود را پیدا کردند، از اهمیت پیروی از قانون سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه شرکت در فرایند اخذ رأی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در ساختمان جامعه مدرسین، تصریح کرد: انتخابات جشن سیاسی یک ملت است. ملت ما در حکومت پهلوی حق دخالت نداشت و کسی برای این مردم که صاحب خانه هستند ارزشی قائل نبود اما به برکت انقلاب اسلامی صاحب خانه ها به خانه بر گشتند.

وی در ادامه به انتخابات‌های برگزار شده اشاره کرد و افزود: مردم ایران در طول ۴۵ سال اخیر بیش از ۴۰ بار پای صندوق آمدند و مردم سالاری داشتند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه علم انقلاب را کسی می تواند به دست بگیرد که اهل بصیرت باشد، گفت: انتظار است که مردم پای صندوق آمده و سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان فقیه شورای نگهبان رشد یک ملت را قانون پذیری می دانم و همه باید توجه کنند که هرچه وزارت کشور اعلام کرد قانونی است و اگر در دور اول نتیجه مشخص نشد، در هفته بعد انتخابات قانونی برگزار می شود.

ارسال نظرات