۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۷۶۰۸۸۷
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در کشور است

انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در کشور است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام رضوانی زاده با اشاره به اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در کشور می باشد، گفت: انتخابات پیش رو از چندین جنبه برای کشور و حتی جهان حائز اهمیت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل تشیع و اهل سنت کرمانشاه که با محوریت انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: جمعه پیش رو برای همه ملت ایران روز سرنوشت سازی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه عنوان داشت: اهمیت و جایگاه این رویداد سیاسی روز جمعه یعنی انتخابات ریاست جمهوری به حدی مهم و تاثیرگذار است که بخش بزرگی از برنامه های شبکه های داخلی و حتی برون مرزی رسانه ها به این رویداد معطوف شده است.
 
وی با اشاره به اینکه انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در کشور می باشد، افزود: انتخابات پیش رو از چندین جنبه برای کشور و حتی جهان حائز اهمیت است زیرا امروز ایران به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده است و هرگونه تحول در داخل ایران خواه ناخواه بر معادلات جهانی تاثیرگذار خواهد شد.
 
حجت الاسلام رضوانی زاده در ادامه با اشاره به مشارکت هم وطنان اهل سنت در انتخابات و حضور پرصلابت آنان در رویدادهای ملی، خاطرنشان کرد: مردم اهل سنت با وجود تمامی تلاش دشمنان برای تحریک و فتنه انگیزی در بین آنان، بازهم می بینیم که هرگز فریب جنگ رسانه ای دشمن را نخورده اند که این نشان از درایت و هوشمندی مردم اهل سنت کشورمان دارد که این یک فرصت و امتیاز برای این نظام اسلامی است.
 
این استاد حوزه علمیه ادامه داد: از سوی دیگر ائمه جمعه اهل سنت در کنار ائمه جمعه اهل تشیع همگام با این انقلاب بوده اند و این نشان می دهد که انسجام و وحدت واقعی در بین مذاهب کشور وجود دارد، وحدتی که دشمنان بسیار تلاش دارند آن را به چالش بکشانند ولی خوشبختانه تاکنون تمامی این توطئه ها نقش برآب شده است.
 
حجت الاسلام رضوانی زاده در پایان سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم جمعه آینده شاهد حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رای برای انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و در تراز انقلاب باشیم./1400/
ارسال نظرات