۰۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۷۶۱۵۸
عضو خبرگان رهبری:

دشمنان درصدد بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: بی تفاوت کردن جوانان نسبت به دفاع مقدس برنامه امروز دشمنان برای تخریب اذهان پاک این نسل پویا است.
امام جمعه اردبيل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، یادواره شهدای تخریب و اطلاعات عملیات سراب، روز گذشته به همت سپاه ناحیه این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، با اشاره به قدر و منزلت شهدا در دین مبین اسلام اظهار داشت: شهدا با اعتقاد راسخ به آیه شریفه «عندالربهم یرزقون» برای اصل مهم توحید و حقانیت اسلام جانفشانی کردند.

وی با بیان این‌که دشمنان برنامه‌ریزی هدفمندی برای قداست‌زدایی از اعتقادات دینی مردم ایران دارند، خاطر‌نشان کرد: بی تفاوت کردن جوانان نسبت به حوادث و ایثارگری های دوران دفاع مقدس برنامه امروز دشمنان برای تخریب اذهان پاک این نسل پویا است.

امام جمعه اردبیل با تشریح ابعاد مختلف جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: طرح اسلام ستیزان غرب این است که پس از سال ها تبلیغات سوء‌، هر ایرانی یک سایت غیر اخلاقی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تأکید بر این‌که فرد فرد ایرانیان در برابر شهدا مسؤول هستند، گفت: هر کس در هر سمت و مسؤولیتی که قرار دارد، بایستی فرهنگ شهادت را ترویج داده و به مقابله با جنگ نرم دشمنان بپردازد.

وی با تأکید بر فعالیت جوانان در فضای مجازی بیان داشت: اگر جوان دیروزی با گذشتن از خون خود ارزش‌ها را تثبیت کرد، جوانان امروزی هم باید از نفس خود بگذرند و چشم و گوش خود را از خطرات شیطانی نفس مصون نگه دارند./935/پ202/س

ارسال نظرات