۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۷۶۱۹۱۹
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

سخنان نابجای ظریف خواسته دشمنان اسلام است/ افراط‌گرایان نباید زمام امور را در دست بگیرند

سخنان نابجای ظریف خواسته دشمنان اسلام است/ افراط‌گرایان نباید زمام امور را در دست بگیرند
رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تاکید براینکه امروز به کوری چشم دشمنان با وحدت، یکپارچگی و انسجام حول محور ولایت قله‌ها را فتح خواهیم کرد، گفت: نباید کسانی که مدعی سفره انقلاب هستند نابخردانه سخن بگویند و در مسئله‌ای که حوزه دخالت آنها نیست اظهار نظر کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگویی ضمن بیان اینکه یکی از خلاف های صریح قانون اساسی گفتار جناب آقای ظریف در برنامه صدا و سیما بود، اظهار داشت: مبنای نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی است و هر کس که بخواهد با این سیره ماندگار امام راحل عظیم‌الشأن مخالفت کند قطعاً در خط آمریکا و دشمنان ملت ایران است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تاکید براینکه باید از محضر ملت شریف ایران و شیعه و سنی عذرخواهی شود، تاکید کرد: سخنان به دور از منطق امروز خریداری ندارد و همه ملت ایران وظیفه دارند از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند و قطعاً بعد از تنفیذ رهبری این حمایت ها حمایت های وسیع‌تر، علنی تر و انشالله موجب پیشرفت و توسعه کشور اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کسانی که به دنبال مقاصد دیگر می‌خواهند برای این حضور شکوهمند متاعی کسب کنند دیگر حنایشان در میان ملت رنگ ندارد، افزود: رئیس جمهور منتخب باید صراحتاً کسانی که از چپ و راست به افراط و افراطیگری شهره اند را در امور به کار نگیرند و زمام امور را به آنها نسپارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر سخنان سخیف ظریف را خواسته دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: امروز فرهنگ تشیع، فرهنگ زنده، ماندگار و دارای اصالتی با پیشینه اسلام است و لازم است عده‌ای که خون به دل شهید والا مقام سلیمانی نمودند مواظب سخنان و مواضع خود باشند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با تاکید براینکه امروز به کوری چشم دشمنان با وحدت، یکپارچگی و انسجام حول محور ولایت قله‌ها را فتح خواهیم کرد و ثمره حضور در میدان را اثبات خواهیم نمود، گفت: نباید کسانی که مدعی سر سفره انقلاب هستند نابخردانه سخن بگویند و در مسئله‌ای که حوزه دخالت آنها نیست اظهار نظر کنند.

ارسال نظرات