۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۲۲۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بنای حوزه علمیه بر اعتماد استوار است

بنای حوزه علمیه بر اعتماد استوار است
اصفهان- حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه با بیان اینکه بنای حوزه علمیه بر اعتماد استوار است، گفت: آیت الله جوادی آملی صد درصد به طلاب خود اعتماد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جلسه آزمون ورودی طلاب کاشان که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد، خطاب به داوطلبان آزمون ورودی مدارس علمیه توصیه کرد: هر کاری که آغاز می‌کنید برای اینکه به بهترین شکل ممکن انجام شود به خدا توکل کنید.

وی با بیان اینکه در روایات است هرکس به خدا توکل کند از قویترین افراد است، افزود: برای هر کاری چه کوچک و چه بزرگ به خدا توکل کنید تا به بهترین شکل انجام شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه هرکس به خدا توکل کند، خدا نیز دست او را می‌گیرد، اظهار داشت: در مرحله بعد به امام زمان (عج) توسل کنید و مطمئن باشید با دعا برای امام زمان و توسل حضرت به ما کمک می‌کند.

وی یادآورشد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی می‌فرماید، برای یک مراسم بیش از ۱۰ سخنرانی در ذهن داشتم، اما دقیق نمی‌دانستم کدام یک از این سخنرانی‌ها به این جمع تناسب دارد برای همین به امام زمان (عج) توسل کردم یکی از ۱۰ سخنرانی که با این مراسم تناسب داشت به ذهن من الهام می‌شد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه بنای حوزه علمیه بر اعتماد استوار است، اظهار داشت: آیت الله جوادی آملی صد درصد به طلاب خود اعتماد داشت، چرا که اعتماد نظام حوزه علمیه است.

لازم به ذکر است، آزمون ورودی ۱۳ مدارس علمیه منطقه کاشان با شرکت بیش از ۵۰ نفر طلبه در مقاطع سیکل، دیپلم و تحصیلات دانشگاهی همزمان با سراسر کشور در حسینیه حضرت علی اکبر (ع) کاشان برگزار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات