۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۷۶۲۸۰۸
امام جمعه موقت کاشان:

ایران در گرفتن انتقام از دشمن احساسی برخورد نمی‌کند

ایران در گرفتن انتقام از دشمن احساسی برخورد نمی‌کند
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی وعده داده انتقام خواهد گرفت، گفت: ایران برای گرفتن انتقام احساسی برخورد نمی کند و به موقع انتقام می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب جلسه تفسیر آیه ۴۷ سوره مبارکه ابراهیم که در مسجد آیت الله رضوی کاشان برگزار شد، گفت: یکی از وعده‌های خداوند به پیامبر اکرم(ص) این است که از مجرمین و کسانی که در مقابل حق ایستاده اند انتقام می‌گیرد، چرا که هم شکست ناپذیر مطلق است و به همه امور احاطه دارد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: اگر خداوند در انتقام از ظالمان صبر دارد برای این است که ظالم از دایره حکومت خدا خارج نیست و اگر به سرعت انتقام نمی‌گیرد مصلحت اوست تا حساب و عذاب برخی از آنها سنگین‌تر شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: خداوند هم حکیم است و هم انتقام می‌گیرد، اما در عین حال که حکیم است در گرفتن انتقام از ظالمان صبر دارد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی وعده داده است انتقام خواهد گرفت، افزود: ایران اسلامی برای گرفتن انتقام احساسی برخورد نمی‌کند و به موقع و به جا انتقام می‌گیرد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: گرگ‌هایی که امروز به جان بشر افتاده اند و انسان‌ها را قتل عام می‌کنند از انتقام خدا در امان نخواهند بود و انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد، این وعده الهی است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات