۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۶۴۰۱۰

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه کنترل هوایی «میرون» اسرائیل

حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه کنترل هوایی «میرون» اسرائیل
منابع خبری از جمله رسانه‌های صهیونیستی از حمله موشکی حزب الله به پایگاه کنترل هوایی «میرون» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، رسانه‌ها از حمله  مجدد حزب الله لبنان به پایگاه کنترل هوایی (506) در میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: پایگاه کنترل هوایی میرون هدف اصابت موشک ضد زره قرار گرفته که از جنوب لبنان شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که پرتاب 5 موشک از جنوب لبنان به سمت میرون را شناسایی و تعدادی از آنها را رهگیری کرده است.

سه برابر شدن شلیک موشک‌های حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

وبگاه عبری واللا نوشت: در ماه گذشته 1091 فروند موشک از لبنان به سمت اسرائیل( فلسطین اشغالی) شلیک شده است که  این میزان در مقایسه با ابتدای سال، 3 برابر شده است.

به اذعان این منبع، در درگیری صهیونیست‌ها با حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی، 43 صهیونیست کشته شده‌اند.

وبگاه واللا تاکید کرد: 271 اسرائیلی از جمله 141نفر از افسران و نظامیان ارتش از آغاز درگیری‌ها با حزب‌الله مجروح شده‌اند.

حزب الله لبنان: تجهیزات جاسوسی در پایگاه میرون را هدف قرار دادیم

بعد از انتشار این خبر، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای عملیات موشکی جدید علیه پایگاه کنترل هوایی میرون در شمال فلسطین اشغالی را تائید کرد.  

در این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و  پشتیبانی  از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به حملات دشمن به ساکنان مقاوم روستاهای  جنوبی و منازل مسکونی آنان، روز جمعه 23/8/2024، تجهیزات جاسوسی در مقر یگان  کنترل هوایی و اداره عملیات هوایی در پایگاه میرون را با استفاده از سلاحهای مناسب هدف حمله قرار داد. این حمله مستقیم، سبب خسارات و انهدام این مرکز شد.

ارسال نظرات