۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۷۶۵۰۷۸
رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج کشور:

رهبران الهی جریان ساز، هدایت‌گر و حرکت دهنده هستند

رهبران الهی جریان ساز، هدایت‌گر و حرکت دهنده هستند
اصفهان – سردار کفیل گفت: شهدا پیام امام(ره) را پاسخ دادند و جان فشانی کردند تا ما را امروز مدیون خدمت بزرگ خودشان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار فضل الله کفیل شامگاه چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان کاشان که در تالار شهرشهرداری کاشان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: هفته دولت و هفته دفاع مقدس همواره ماندگار و یادگار تاریخی است که همواره در تارک تاریخ خواهد درخشید.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدا، کنگره شهداو مناسبت‌هایی که به یاد شهدا برگزار می‌شود اهداف بلندی دارد، افزود: یاد شهدا و پیام شهدا از برجستگی بیشتری در یادواره برخوردار است.

سردار کفیل گفت: گردهمایی در یادواره‌ها سنت بسیار زیبایی است که این حرکت ارزشمند که جمع ما را همواره جمع می‌کند تا یاد و خاطره شهدا را زنده و گرامی داشته و از کسانی که برای کشور افتخار آفرینی کردند، تجلیل کنیم.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج گفت: همیشه این سؤال در اذهان تداعی می‌شود که شهدا چه کردند که اینگونه ماندگار شدند و ما را مدیون خودشان کردند.

سردار کفیل ادامه داد: شهدای نوجوان، جوان و بزرگسال، زنان و مردانی بودند که پیام دین و مکتب واسلام را از رهبر الهی برای نجات کشور شنیدند و نه تنها با حرکت و زبان خود بلکه با نثار عزیزترین دارایی خود پیام امام را پاسخ دادند.

به گفته وی شهدا پیام امام را پاسخ دادند و جان فشانی کردند تا ما را امروز مدیون و مرهون خدمت بزرگ خودشان کنند.

رئیس مرکز راهبردی و ستاد تخصصی اقشار بسیج با بیان اینکه این دم مسیحایی امام(ره) به عنوان رهبر دینی و الهی بود که شهدا را تربیت کرد، افزود: رهبران الهی جریان ساز، هدایتگر و حرکت دهنده هستند و جامعه را به تحرکت در راه بندگی خدا هدایت می‌کنند و خداباوری برانگیختگی ایجاد می‌کنند، اما در مقابل، رهبران مادی دنیا سر سفره اندیشه‌های مادی خودشان نشسته اند.

سردار کفیل گفت: امام با حرکت پیامبرگونه خود و ایجاد برنگیختگی در بین جوانان و امت اسلامی سبب شد تا آنها با آگاهی از محل شهادت خود، سفر خود را سفر شهادت قرار دهند به استقبال شهادت رفتند.

وی افزود: شهدا جان دادند تا مردم زندگی کنند و اجازه ندادند جنگ و رزم و تهاجم به زندگی مردم کشیده شود، آنها مبارزه و استقامت کردند و از کیان اسلام و سرزمین و مملکت اسلامی ایران دفاع کردند.

لازم به ذکر است، یادواره ۵۵ شهید کارمند شهرستان کاشان یکی از برنامه‌های کنگره ملی شهدا و هفته دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات