۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۶۵۲۲۴

مجمع عمومی نمایندگان طلاب برگزار می شود

مجمع عمومی نمایندگان طلاب برگزار می شود
در نتیجه جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور نماینده آیت الله اعرافی اعلام شد که مجمع نمایندگان طلاب در ۲۸ شهریور مجمع عمومی خواهد داشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جلسه هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با حضور حجت اسلام والمسلمین رضوی مهر برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علیزاده مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه کشور با حضور در جمع هیئت رئیسه به تشریح راهکارهای تعامل و همکاری مدیران حوزه با مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه پرداخت.

نماینده آیت اعرافی با ابلاغ سلام مدیر حوزه های علمیه، تلاش و فعالیت های نمایندگان طلاب و فضلا را اثربخش و راهگشا عنوان کرد و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه را جایگاهی برای مطالبات و بیان مشکلات حوزویان و نمایندگان را منتخبان قاطبه حوزویان دانست.

هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه نیر در این جلسه ضمن تشکر از حضور حجت الاسلام علیزاده به بیان دغدغه‌های نمایندگان نسبت به معیشت طلاب و مباحث درسی حوزه و درخواست های نمایندگان مجمع در راستای وظایف نمایندگی پرداختند.

مصوبات این جلسه عبارت است از: برگزاری جلسه ای برای بیان دغدغه‌های نمایندگان با حضور آیت الله اعرافی به میزبانی مدیریت حوزه؛ جلسات مشترک بین کمیسیون‌های مجمع و معاونت های مدیریت حوزه های علمیه، برگزاری جلسه مجمع عمومی نمایندگان ۲۸ شهریور در جامعه مدرسین و پیگیری طرح پیشنهادی نماینده ولی فقیه در آموزش و پرورش.

ارسال نظرات