۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۶۵۹۵۸
پس از اقامه نمازجمعه صورت گرفت؛

خروش مردم قم علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان

خروش مردم قم علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان
مردم قم در محکومیت جنایات رژیم جلاد و کودک‌ کش اسرائیل و حمایت از حزب‌الله غیور، ملت لبنان، فلسطین و غزه بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار قم در پی محکومیت جنایات جانکاه رژیم منحوس صهیونیستی امروز پس از آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از مصلی این شهر تا حرم حضرت معصومه (س) راهپیمایی کردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهای استکبار ستیزی حمایت خود را از حزب‌الله غیور، ملت لبنان، فلسطین و غزه اعلام کردند و با مشت های گره کرده خشم و انزجار خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی جمعه‌های خشم چند هفته‌ای است که در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم دیوسیرت صهیونیستی با حضور دشمن شکن و وحدت بخش مردم قم و سراسر کشور برگزار می‌شود و امروز نیز حمایت قاطع خود را از حزب الله لبنان و فلسطین اعلام و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

در روز ملی قم شعار مرگ براسرائیل در آسمان قم طنین انداز شد

مردان و زنان، دانشگاهیان و طلاب، از کودکان گرفته تا بزرگسال همه با در دست داشتن بروشورها و عکس‌های مردم مظلوم غزه و فلسطین و لبنان و سرداران مقاومت همدردی خود را با مردم بی دفاع و ستم دیده مسلمان ابراز کردند و باری دیگر خواسته خود را مبنی بر نابودی جرثومه فساد، رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی و موالی‌اش را اعلام کردند و با سر دادن شعارهای مهدوی با حضرت حجت بن الحسن (ع) پیمانی دوباره بستند.

ارسال نظرات