۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۶۶۰۳۷
امام جمعه موقت کرمانشاه در گفت‌وگو با رسا:

خون شهدای مقاومت زمینه ساز وحدت بیشتر برای مقابله با صهیونیست ها است

خون شهدای مقاومت زمینه ساز وحدت بیشتر برای مقابله با صهیونیست ها است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین محمدحجتی گفت: بی‌شک خون شهدایی همانند سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و... زمینه‌ای برای وحدت بیشتر جبهه مقاومت در برابر دشمن مشترک جهان اسلام، یعنی صهیونیست‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: اسرائیل غاصب برای رسیدن به مطامع شیطانی خود تمام خط‌های قرمز را عملاً رد کرده است تا جایی که امروز هیچ کشوری و نظامی به اندازه صهیونیست ها دستان شان به خود بشریت آغشته نیست.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: آخرین نمونه از جنایات رژیم صهیونیستی به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان حزب الله بود و این نشان داد که صهیونیست‌ها برای رسیدن به مطامع شیطانی خود حاضر به انجام هر جنایت و نسل کشی هستند.

این عالم کرمانشاهی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خون شهید سید حسن نصرالله هرگز پایمال نخواهد شد، عنوان کرد: بی‌شک خون شهدایی همانند سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و... زمینه‌ای برای وحدت بیشتر جبهه مقاومت در برابر دشمن مشترک جهان اسلام، یعنی صهیونیست‌ها خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: شاید امروز شهید سیدحسن نصرالله در بین ما نباشد ولی بی‌شک نام و یاد و خون این عزیز بزرگ زمینه‌ای برای تقویت درخت تناور مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل خواهد شد و بی‌شک خون این شهید و دیگر شهدای محور مقاومت جانی دوباره به نهضت‌های مقاومت در منطقه خواهد بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با تاکید بر اینکه اسرائیل تنها حرف زور را می‌فهمد نه مذاکره و گفت‌وگو، عنوان داشت: متاسفانه کشورهای اسلامی در طی یک سال اخیر که از تجاوزات رژیم صهیونیستی می‌گذرد تنها با بیانیه واکنش خود را به این جنایات نشان داده‌اند بنابراین باید امروز جهان اسلام تغییر رویه دهد و با جهاد و بسیج نیروهای خود راه را بر صهیونیست‌های غاصب ببندند زیرا اگر این چنین وحدتی حاصل نشود دیر یا زود این آتش بزرگ سرزمین های اسلامی را در بر خواهد گرفت./1400/

ارسال نظرات