۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۶۶۲۵۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شهادت، بصیرت‌بخش است

شهادت، بصیرت‌بخش است
نماینده‌ ولی فقیه در لرستان تأکید کرد که تداوم سیره شهدا، تضمین کننده مسیر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، مسئول دبیرخانه مرکزی کنگره ملی شهدای دانشجو معلم و سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان با موضوع برگزاری اولین اجلاسیه ۳۹ شهید دانشجو معلم استان، اظهار داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا آثار و اهداف معنوی و فرهنگی خود را در جامعه برجای خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله شخصیتی ولایتمدار و پرچمدار محور مقاومت، فرمانده‌ای شجاع، مقتدر وسیاست‌مدار برای حزب‌الله لبنان بود، گرچه از دست دادن چنین افرادی خسارت است اما مهم داشته‌هایی است که بر اثر این خسارت به دست می‌آوریم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان‌کرد: شهید و شهادت برای شخص شهید کرامت، منزلت و فضیلت است و برای بازماندگان سختی‌ها و دشواری هایی در پی دارد و اول سختی ها برای همسر، مادر و فرزند شهید است. 

وی عنوان‌ کرد: شهید و شهادت بصیرت‌بخش است، راه را نشان می‌دهد، ارزش‌ها و فضیلت‌ها را بالا می‌آورد و ما باید داشته‌ها را حفظ کنیم و بر این سرمایه معنوی، دینی و فرهنگی همراه با ابتکار، نوآوری و هنر بیفزاییم.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار کرد: نسل امروز، دانشجویان و اساتید ما اهل ابتکار هستند و می‌توانند مسیر شهادت را خوب تبیین و ترسیم کنند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات