۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۸۱۰۹۵

باشگاه های فرهنگی ورزشی کانون های مساجد تاسیس می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تربیت بدنی قم در بازدید از دبیرخانه کانون های مساجد قم از تاسیس و تجهیز باشگاه های فرهنگی ورزشی کانون های مساجد خبر داد.
كانونهاي فرهنگي مساجد
به گزارش خبرگزاری رسا، جهان بین، مدیر کل تربیت بدنی قم ، امروز در حاشیه بازدید از دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد قم گفت: کانون های مساجد بستر مناسبی برای توسعه فعالیت هایی است که برای جوانان و نوجوانان پیش بینی شده است وبرای ما و فعاایت های سازمان فرصت مناسبی است.

وی با بیان اینکه باید برای جوانان بخصوص در بستر کانون ها و مساجد که از امنیت کامل برخوردار است،سرمایه گذاری کرد،گفت:این سرمایه گذاری بسیار نتیجه بخش است و ما باید بخصوص در عرصه مساجد ورود پیدا کنیم.

مدیر کل تربیت بدنی افزود: تا کنون کمک های موردی به کانون های مساجد صورت گرفته است که به صورت رسمی و سازماندهی شده نبوده که در این دیدار تصمیم گرفته شد تا این نوع فعالیتها سازماندهی شده تر انجام شود.

وی در ادامه از تاسیس و تجهیز باشگاه های ورزشی کانون های مساجد در آینده نزدیک در قم خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح نحوه کمک های ما به کانون های مساجد در بخش ورزش قانونمند شود و امکان حضور این جوانان و نوجوانان در ورزش های همگانی و قهرمانی فراهم شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم طی یک برنامه ریزی زمانبندی شده این پایگاه ها به تجهیزات ورزشی بیشتر و مناسب تری تجهیز شود تا فعالیت های ورزشی اعضای کانون ها تنها به تعطیلات تابستان ختم نشود و این سرمایه گذاری به گونه ای باشد که بچه ها در طول سال تحت پوشش فعالیت های ورزشی قرار گیرند.

جهان بین با اشاره به برگزاری المپیاد قرآنی ورزشی مساجد قم افزود: طی نشست کارشناسی که میان کارشناسان دبیرخانه و همکاران ما در سازمان تربیت بدنی صورت می گیرد، حمایت های لازم را از این المپیاد خواهیم داشت.

وی با مثبت ارزیابی کردن این نشست برای آغاز همکاری ها میان دبیرخانه کانون های مساجد و سازمان تربیت بدنی گفت: امیدواریم با برگزاری چنین نشست هایی در طول سال زمینه برای استفاده کامل از ظرفیت موجود در سازمان و کانون ها و همچنین استفاده از منابع و منافع دو طرف فراهم شود.

وی در پایان تصریح کرد: بر اساس موافقت دو طرف و طی بازدید یک تیم دو طرفه از کانون های موجود، نیازها و کمبودهای کانون ها در مسائل مربوط به حوزه تربیت بدنی استخراج می شود تا این نیازها توسط سازمان تامین شود و اعضا بتوانند به صورت مناسب و مستمر به فعالیت های ورزشی بپردازند./917/د102/ص
ارسال نظرات