۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۱۶۴۱
امام جمعه چوئبده آبادان:

بصیرت و هوشیاری ملت ایران سبب ناتوانی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چوئبده آبادان بمب‌گذاری زاهدان را نشانه عجز دشمن دانست و تصریح کرد‌: بصیرت و هوشیاری ملت ایران سبب عجز و ناتوانی دشمنان اسلام شده است.
حجت الاسلام مهدي محمدي پور، امام جمعه چوئبده آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه امام جمعه چوئبده آبادان، روز گذشته در خطبه‌های این هفته با اشاره به یازدهم شعبان ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: جوان نمونه باید در دیانت، ولایت پذیری و دفاع از اسلام به این شخصیت گرانقدر اسلام اقتدا کنند.

امام جمعه چوئبده با اشاره به این که بهترین نوع زندگی بشریت در زمان ظهور امام زمان(عج) است به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) مبنی بر« انتظار فرج برترین اعمال امت من است» ابراز داشت: در شرایط کنونی بهترین وسیله برای انتظار فرج تقویت و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فاجعه بمب‌گذاری در زاهدان که منجر به شهادت رسیدن و زخمی شدن جمعی از هموطنان زاهدانی اشاره و تصریح کرد: این فاجعه که از سوی دشمنان اسلام صورت گرفته ‌است به سبب بصیرت و هوشیاری ملت مسلمان و قهرمان ایران است که دشمنان را ناتوان کرده است.

حجت الاسلام محمدی از ملت ایران خواست تا همچنان با حفظ اتحاد و همدلی موجبات یأس و نا‌امیدی سران استکبار را فراهم سازند و با تلاش و پشتکار سبب رشد و تعالی ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی شوند./945/پ202/س
ارسال نظرات