۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۸۱۹۳۷

جشن بزرگ نیمه شعبان در سراب برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم سراب و به همت اداره تبلیغات اسلامی و بازاریان این شهر در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.
امام زمان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اسد‌پور، استاد حوزه علمیه بناب، ‌روز گذشته در مراسم جشن نیمه شعبان در سراب گفت:انتظار سبب زنده ماندن و بالندگی روزافزون مکتب تشیع در جهان می‌شود و زنده‌بودن شیعه و اوج گرفتن آن به واسطه دو بال عاشورا و انتظار است.

این استاد حوزه علمیه با تبیین شخصیت وجودی حضرت امام عصر(عج) اظهار داشت: در روایات و احادیث معتبر از امام زمان همچون خورشید نام برده شده است و بررسی نقش حیاتی خورشید در زیست انسانی به خوبی تببن کننده نقش ممتاز و حیاتی آن حضرت در جهان امروز است.

حجت الاسلام اسد‌پور با بیان این‌که بهترین مدرک امام‌شناسی زیارت جامعه کبیره است، تصریح کرد: امام زمان غائب نیست و همواره انسان‌ها از برکات وجودی ایشان بهره‌مند می‌شوند، و همه نعمت‌های الهی به برکت وجود انسان کاملی مثل ایشان است.

وی با اشاره به شکست اسرائیل غاصب در برابر قدرت حزب الله ابراز داشت: دولت‌های عربی با تمام تجهیزات در برابر رژیم صهیونیستی شکست خوردند؛ اما این رژیم در مقابل رشادت‌های عده‌ای از جوانان حزب الله که در مکتب تشیع پرورش یافته بودند و نیروی آنها منبعث از انتظار بود به زانو درآمد.

حجت الاسلام اسدپور جانفشانی و مجاهدت رزمندگان دلاور اسلام را در طول دفاع مقدس برگرفته از نیرویی دانست که به برکت عشق و علاقه به ظهور در آنها پدیدار شده بود.

گفتنی است، جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور گسترده مردم در میدان انقلاب اسلامی سراب ‌از سوی سازمان تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد./949/پ202/س
ارسال نظرات