۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۸۴۶۵۵
عضو خبرگان رهبری:

هسته‌ای شدن ایران اسلامی مدیون درایت‌های رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ورود جمهوری اسلامی ایران به باشگاه هسته ای جهان را مرهون هدایت های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ایشان با تعیین سیاست‌های کلی نظام، مسؤولان را در رسیدن به این موفقیت جهانی یاری دادند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تبریک ورود رسمی جمهوری اسلامی به باشگاه هسته ای جهان گفت: این پیروزی مقتدارانه نشانه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول سال های اخیر بوده است.

وی با بیان این که هسته ای شدن جمهوری اسلامی ایران همه معادلات دشمنان نظام اسلامی را برهم زد، افزود: رسیدن ایران اسلامی به این تکنولوژی و پیروزی بزرگ در جهان بیانگر افزایش توان و قدرت خوداتکایی ایران در دنیا است.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که هیچ تحریمی در اراده بزرگ فرزندان این مرز و بوم کارساز نیست، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جامعه ‌امام زمان‌(عج) است و دست های نگهدارنده این حجت تامه نیز جامعه را از گزند طوفان و بلایا نجات داده و به سر منزل مقصود خواهد رساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه ورود جمهوری اسلامی ایران به باشگاه هسته ای جهان را مرهون هدایت های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در سال های گذشته دانست و تصریح کرد: ایشان با تعیین سیاست های کلی نظام مسؤولان را در رسیدن به این موفقیت جهانی یاری دادند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری رهبرمعظم انقلاب اسلامی را هدایت گری حکیم و بی مانند دانست و خاطرنشان کرد: ایشان در بیست سال گذشته همواره با رهنمودهای خود نظام اسلامی را از بحران‌های مختلف عبور داده و به سوی سعادت و تعالی سوق دادند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ایران هسته‌ای همواره مدیون مقام معظم رهبری است، بیان داشت: ایشان در ‌سال های اخیر مقتدارانه و مدبرانه همه ‌دولت ها را در رسیدن به این صنعت ملی یاری دادند.

وی با بیان این که روشنگری‌ها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسأله هسته ای مخالفان را همواره یک قدم به عقب رانده است، ادامه داد: ایشان همواره با دفاع مقتدارانه از موضوع هسته ای جمهوری اسلامی ایران افزون بر تقویت امید و اراده در مسؤولان، دشمنان را متوجه عزم جدی ملت ایران می کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به ولایت پذیری ملت ایران گفت: همه این پیشرفت ها در سایه توجهات خداوند و امام عصر (عج) و درایت رهبری فرزانه بوده است که در مراحل مختلف این نظام آن را از کج روی ها نگه داشته تا امروز شاهد بالندگی نظام باشیم. 

امام جمعه بهشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که رسیدن به سوخت انرژی هسته ای حق ایرانیان بوده است یادآور شد: این حق در چارچوب حفظ حقوق ملت ایران و قوانین بین‌المللی است و ما هیچ‌گاه از حق و حقوق خود فراتر نرفته‌ایم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری این موفقیت را شکستی دیگر برای کاخ نشینان واشنگتن دانست و خاطر‌نشان کرد: آنانی که همچنان در خواب غفلت و خرگوشی رفته‌اند، اکنون باید با این حرکت شگفت‌انگیز ایرانیان به پا خیزند و قدرت و عزت و عظمت ایران را ببینند و غبطه بخورند.

وی ادامه داد: امروز روز پیروزی بزرگ ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و روز نسیان و پشیمانی آنانی است که با خواب غفلت تکنولوژی و پیشرفت را برای ایران اسلامی محال می‌دانستند. 

حجت الاسلام و المسلمین جباری در پایان افزود: این موضوع نشانه شکست تحریم‌ها و غرور ایرانیان است که باید قدر دانسته شود و این اقدام گامی بلند و رو به جلو در برنامه هسته‌ای ایران برای رسیدن به اوج قدرت و شکوفایی خواهد بود./950/ت301/س
ارسال نظرات