۰۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۸۵۱۶۱
آیت الله طبرسی:

گام برداشتن در راه خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان توفیق الهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران حرکت در راه خدمت به افراد جامعه را اقدامی نیک و خداپسندانه دانست و گفت: گام برداشتن در راه خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان توفیق الهی است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز در دیدار مدیر کل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران درساری، با اشاره هفته اکرام و ایتام از نیازمندان گفت: دستگیری از نیازمندان همواره از سوی دین مبین اسلام مورد تأکید قرار گرفته است.

امام جمعه ساری ادامه داد: ماه مبارک رمضان را فرصتی از سوی خداوند برای آمرزش گناهان و کسب ثواب برای همه انسان های مومن و خداجو دانست و ادامه داد: رضای خداوند در ارائه خدمت صادقانه به مردم و خلق خدا است و از این فرصت باید حداکثر بهره را گرفت .

وی از کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد حمایتی از نیازمندان در کشور یاد کرد و افزود: کمیته امداد نهادی مفید و مشکل گشا است که تاکنون خدمات بسیاری را به نیازمندان و مستمندان ارائه داده است.

امام جمعه ساری ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی کمک های نقدی و غیر نقدی کمیته امداد امام خمینی (ره) موجب حفظ و استحکام خانواده های نیازمند می شود.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که باید استعداد و توانمندی های خانواده ها شناسایی و در جهت شکوفایی آنان قدم برداشت؛ گفت: حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شد و شکوفایی فرزندان را در پی خواهد داشت.

آیت الله طبرسی گام برداشتن در راه خدمت به افراد جامعه را اقدامی نیک و خداپسندانه دانست و تصریح کرد:  همه باید قدر این فرصت و نعمت خدا را بدانند تا از این امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آیند.

امام جمعه ساری  انعکاس عملکرد، فعالیت ها و خدمات این نهاد مقدس به مردم را در جهت مشارکت عمومی مفید دانست و ادامه داد: ملت ایران همیشه در صحنه های مختلف حمایت خود را اعلام کردند و هر گاه مسؤولان از اعلام نیاز کرده اند؛ پاسخ مثبتی از مردم دریافت کرده اند.

وی با اشاره به این‌که ملت ایران مشارکت خوبی برای حمایت و پشتیبانی از نیازمندان داشتند و مسؤولان باید قدر این نعمت را بدانند، ادامه داد: گام برداشتن در راه خدمت رسانی و دستگیری از نیازمندان توفیق الهی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) باید همه ی سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب تر به افراد مستمند به کار گیرند، ادامه داد: مردم خیراندیش نیز باید به تأسی از سیره مولای متقیان حضرت علی (ع) در سالروز شهادت آن حضرت در فراخوانی طرح اکرام برای حمایت ار ایتام حضوری فعال و بانشاط داشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران نیز در ادامه این دیدار با بیان این‌که این نهاد حمایتی قریب به هفت هزار یتیم را تحت پوشش دارد که تعداد 19 هزار نفر از افراد خیر و نیکوکار تحت عنوان حامی اکرام ایتام حمایت از آنان را بر عهده دارند، گفت: حامیان در پنج ماهه اول امسال مبلغ هفت میلیرد ریال به کودکان ایتام مورد حمایت خود کمک نقدی و غیر نقدی داشته اند./950/پ202/ص

ارسال نظرات