۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۶۰۸۶
عضو خبرگان رهبری:

صهیونیست ها عامل اصلی پروژه اسلام هراسی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان، عامل اصلی پروژه اسلام هراسی در دنیا را لابی صهیونیستی دانست و گفت: صهیونیست ها امروز اسلام را خطر جدی برای خود در دنیا می دانند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالهادي حسيني شاهرودي، نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري،
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی حسینی مرتضوی شاهرودی، نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با محکوم کردن دعوت گستاخانه و بی شرمانه یک کشیش مسیحی برای آتش زدن قرآن کریم در سالروز حادثه یازده سپتامبر تأکید کرد: مسلمانان جهان اقدام گستاخانه این کشیش صهیونیست را بی پاسخ نخواهند گذاشت و این گونه افراد باید در انتظار خشم و انزجار یک و نیم میلیارد مسلمان دنیای اسلام باشند.

وی با محکوم کردن هرگونه تعرض به کلام الهی، عامل اصلی پروژه اسلام هراسی در دنیا را لابی صهیونیستی دانست و گفت: صهیونیست به دلیل افول جایگاه خود در دنیا تضعیف اسلام را دنیا دنبال می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی مترضوی شاهرودی با بیان این که صهیونیست ها پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مجبور به عقب نشینی ازمواضع خود در دنیا شدند، افزود: موقعیت امروز صهیونیست ها در دنیا نسبت به سی سال گذشته بسیار کاهش یافته و به عبارتی می توان گفت دیگر جایگاهی برای آنها درمیان کشورهای دنیا وجود ندارد.

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که صهیونیست ها امروز دیگر در میان افکار عمومی جهان هیچ موقعیت و جایگاهی ندارند، تصریح کرد: جنایت های ددمنشانه صهیونیست در فلسطین اشغالی آنها را به عنوان یک جنایت کار مدرن در افکار عمومی دنیا معرفی کرده است.

وی ادامه داد: صهیونست ها از آن جایی که خو را در معرض نابودی کامل دردنیا می بینند پروژه اسلام هراسی را در دنیا کلید زدند تا شاید جایگاه خود را بازیابند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان این که صهیونیست ها از جایگاه امروز اسلام در دنیا به ویژه درآمریکا و اروپا هراس دارند، خاطرنشان کرد: آنها با تحریک آمریکا و اروپا به دنبال تقویت پروژه اسلام هراسی دردنیا هستند.

وی همچنین با اشاره به این که پروژه اسلام هراسی تنها مربوط به امروز نیست و با پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوت گرفت، ادامه داد: آنها پس از انقلاب اسلامی موقعیت خود را در خطر دیدند و به همین علت همواره به دنبال تضعیف دین مبین اسلام در دنیا بودند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دنیای کفر به این نتیجه رسید که اسلام با دیدگاهی روشن و جدید تهدید جدی برای تمدن غلط است، ادامه داد: استکبار به همین دلیل و با توطئه های مختلف چندین سال است که به دنبال تضعیف دنیای اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با بیان این که صهیونیست ها به دنبال این هستند که جلوی گسترش خیزش جدیدی که به برکت انقلاب اسلامی دردنیا به وجود آمده است را بگیرند، تصریح کرد: آنها به اشکال مختلف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از مدافعان اصلی دین مبین اسلام دنبال می کنند.

وی با اشاره به این که جهان کفر امروز مخالفت بسیار گسترده ای با دنیای اسلام دارد، گفت: همه این مخالفت‌ها و دشمنی‌ها خطری است که آنها از ناحیه دین اسلام در دنیا احساس می‌کنند و پروژه اسلام هراسی با چاپ کتاب سلمان رشدی و جریان کاریکاتورها آغاز شده است و امروز نیز با مسأله تعرض به کلام الهی که از سوی یک کشیش صهیونیست مطرح شده دنبال می شود.

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری وظیفه امروز دنیای اسلام در برابر این همه توهین و تعرض به مقدسات اسلامی را سنگین دانست و تأکید کرد: نباید در برابراین توهین ها آرام نشست و باید مسلمانان برای دفاع از ارزش های اسلامی قیام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی سکوت دربرابرهر گونه تعرض به مقدسات مسلمانان را خیانت به اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امروز سران کشورهای عربی اسلامی نباید به این سکوت خود در برابر توهین به ارزش های دینی مسلمانان ادامه دهند./950/ت302/س
ارسال نظرات