۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۸۶۲۹۲

طلاب بجنوردی اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ طلاب، روحانیان و اساتید حوزه علمیه شهرستان بجنورد با برگزاری تجمع بزرگی در این شهرستان، اقدام موهن عوامل استکبارجهانی را در اهانت به قرآن کرم محکوم کردند.
طلاب بجنوردی اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، طلاب ، روحانیان و اساتید حوزه علمیه شهرستان بجنورد با برگزاری تجمع بزرگی در این شهرستان، اقدام موهن عوامل استکبارجهانی را در اهانت به قرآن کرم محکوم کردند.

براساس این گزارش، این گردهمایی که در مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد برگزار شد طلاب و روحانیان این شهرستان با محکوم کردن اقدام مذبوحانه و هتک حرمت کشیش آمریکایی به ساحت مقدس قرآن کریم که به سرکردگی آمریکای جهانخوار انجام شد، با انزجار شعارهای الله اکبر، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت همه جانبه خود را از دین اسلام و قران کریم اعلام کردند.

این گزارش می‌افزاید: طلاب و روحانیان شهرستان بجنورد، با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسراییل اهانت شیطان بزرگ و استکبار جهانی را محکوم کرده و این هتک حرمت را از بی ادبی، گستاخی و نادانی استکبار جهانی دانستند.

 این تجمع 22شهریورماه، ساعت 18 در مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد با حضور فرماندار، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیر کل تبلیغات اسلامی، مسؤول دفتر نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی، مدیر کل اوقاف، رییس ستاد اقامه نماز استان و جمعی از طلاب، روحانیان و مدیران حوزه علمیه این شهرستان برگزار شد./966/پ202/ص
ارسال نظرات