۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۸۸۰۸۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مبارزه با صهیونیسم امروز به شعار نخست ملت ها تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز اسرائیل ستیزی شعار بسیاری از ملت های دنیا است، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از موضع صریح و شفاف خود در برابر رژیم صهیونیستی عقب نشینی نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سفر دوره رییس جمهور اسلامی ایران به لبنان و تأثیر گذاری آن در منطقه، گفت: این سفر بر معادلات منطقه تأثیر بسیار مثبتی گذاشته است.
 
وی با بیان این که همه معادلات منطقه خاورمیانه حول محور جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هر اقدامی در منطقه بدون مشارکت ایران اسلامی به شکست ختم خواهد شد و این نشان دهنده نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه است.

امام جمعه بهشهر سخنرانی رییس جمهور در منطقه صفر مرزی را پیام آشکار جمهوری اسلامی ایران برای صهیونیست ها دانست و خاطرنشان کرد: واکنش کشورهای غربی به ویژه دولتمردان آمریکایی نشان دهنده هراس آنها از مواضع صریح ایران اسلامی در منطقه بود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری سخنرانی شجاعانه و مقتدرانه و ضد صهیونیستی رییس جمهور را سبب عزت و سربلندی ملت ایران دانست و بیان داشت: وقتی دکتر احمدی نژاد در نطقه صفر مرزی با وجود بالگردهای رژیم صهیونیستی آن گونه شجاعانه این رژیم جعلی را نابود شده می خواند نشان از خدایی بودن و ولایی بودن رییس جمهور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز اسرائیل ستیزی شعار بسیاری از ملت های دنیا است،  تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه از موضع صریح و شفاف خود در قبال رژیم صهیونیستی عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان این که سخنرانی در کنار مرزهای رژیم اشغالی نشانه شجاعت و درایت رییس جمهور ایران است که این ویژگی در هیچ رییس دولت دیگری در جهان دیده نشده است، بیان داشت: احمدی نژاد پیام انقلاب اسلامی را برای همه دنیا بازگو می کند.
 
امام جمعه شهرستان بهشهر همچنین ادامه داد: خوشبختانه لبنان به واسطه دوستی دیرینه خود و پیوند عمیق با امام خمینی (ره)، رهبر فرزانه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عامل وحدت را مهمترین عنصر در پیشرفت امور خود می دانند. 

حجت الاسلام و المسملین جباری با اشاره به این که ملت ایران با لبنان دوستی دیرینه دارد و این امسأله با سفر دکتر احمدی نژاد به لبنان مستحکم تر از گذشته شد، ادامه داد: ملت لبنان می دانند ایران اسلامی به عنوان کشور همسایه و دوست آنان با مصلحت اندیشی قدم بر می دارد و هر گونه ارتباط با ایران به نفع آنان خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود به پروژه ایران اسلامی دشمنان در دنیا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این سفر رییس جمهور، همه این معادلات پوچ دشمنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که ایران تنها در پی ایجاد وفاق و همدلی است و ایران هراسی و اسلام هراسی واژه بی معنایی ازسوی استکبار برای از بین بردن قدرت ایران و اسلام است./950/الف
ارسال نظرات