۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۸۸۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قدرت حزب الله مانع رجزخوانی صهیونیسم در عرصه رسانه‌ است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که اقتدار حقیقی برای اهل توحید و ولایت است، گفت: حزب الله لبنان با تکیه بر قدرت الهی توانست در ‌33 روز هیمنه پوشالی صهیونیسم بین الملل را درهم شکند.
حزب الله
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، شب گذشته در دیدار با پرسنل سپاه ناحیه کلیبر، منشأ رفتار و کردار صحیح انسان‌ها را فطرت و طبیعت آنها دانست و اظهار داشت: جهت فطرت انسان‌ها رو به نورانیت، رشد، کمال و تعالی است و شکوفایی آن سبب کسب توفیقات بزرگ دنیوی و اخروی می شود که در نتیجه، سرمایه ای و ذخیره ای برای رهایی انسان از آتش غضب الهی خواهد بود.

وی در ادامه با بیان این‌که برتری و کمال در سایه خودسازی و عبادت حاصل می‌شود، تصریح کرد: بهترین استعلا برای یک پاسدار، در درجه اول ارتقای اخلاقی و معنوی است و در درجه دوم استعلا و اقتدار نظامی و دفاعی است و این اقتدار و استعلاء زمانی حاصل می شود که انسان به منبع قدرت لایزالی اتصال یابد و گرنه قردت های مادی در برابر اقتدار معنوی شکننده و شکست پذیر است.

حجت الاسلام ولایی افزود: از آنجا که حزب الله لبنان به منبع قدرت بی انتهای الهی اتصال یافته بود؛ از این رو توانست در ‌33 روز هیمنه پوشالی صهیونیسم بین الملل را درهم شکند و به رجز خوانی آنها در حوزه رسانه و دیپلماسی پایان دهد.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل الهام بخش حرکت آزادی‌خواهی و عدالت‌‌طلبی مردم منطقه است، خاطر‌نشان کرد: رزمندگان غیور اسلام نیز در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که اقتدار حقیقی از آن اهل توحید و ولایت است.

گفتنی است، در پایان این دیدار مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا از بخش‌های مختلف حوزه نمایندگی در کلیبر بازدید به عمل آورد./935/پ202/س
ارسال نظرات