۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۸۸۹۸۶
آیت الله طبرسی:

تحلیل های عالمانه رهبرمعظم انقلاب در اجتماع طلاب فتنه های دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که تحلیل های عالمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اجتماع طلاب فتنه های دشمنان را خنثی کرد، گفت: حوزویان باید مطالبات مقام معظم رهبری به طور جدی دنبال کنند.
آيت الله نورالله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز درخطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به سفر ده روز رهبرمعظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، این سفر تاریخی را نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی با بیان این که سفر مقام معظم رهبری به قم بسیاری ازفتنه های عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی را خنثی کرد، افزود: قبل از سفر رهبرمعظم انقلاب به قم بسیاری از عناصر ضد انقلاب اختلاف میان مرجعیت و حکومت را القاء می کردند که استقبال باشکوه مراجع، علما وطلاب از معظم له همه این توطئه ها را خنثی کرد.

خطیب جمعه ساری استقبال تاریخی طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از مقام معظم رهبری را بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و رهبری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر تبعیت طلاب، روحانیان وهمچنین ملت همیشه درصحنه از ولی فقیه را به اثبات رساند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شکوه عظمت مردم استان قم دراستقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی درتاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسید، اضافه کرد: این حضور حماسی دشمنان را به هراس وا داشته است.

وی با بیان این که حوزه علمیه، طلاب و روحانیان به خوبی نقش خود را در استقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایفا کرد، گفت: استقبال تاریخی حوزویان از مقام معظم رهبری نشان از بصیرت عمیق این قشر تأثیر گذار نظام اسلامی بود.

آیت الله طبرسی درادامه سخنان خود به سخنرانی بسیار مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده ها هزار نفری طلاب و روحانیان حوزه علمیه اشاره کرد وگفت: آن سخنان وتحلیل های عالمانه مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد.

نماینده ولی فقیه درمازندران به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص تلاش دشمنان برای القاء تز انحرافی اسلام منهای روحانیت واسلام اشاره کرد و بیان داشت: این تز انحرافی که دشمنان نظام اسلامی چندین سال است آن را دنبال می کنند به منظور دور کردن روحانیت ازوظایف اصلی آن است.

امام جمعه ساری با بیان این که نقش روحانیت در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی هر روز پررنگ تر می شود، ادامه داد: امروز روحانیت قوی تر از هر زمان دیگری از عرصه های مختلف درحال نقش آفرینی وخدمت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اجرای دقیق و صحیح منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی رشد و بالندگی حوزه علمیه را تضمین خواهد کرد، بیان داشت: امروز وظیفه حوزویان پیگیری دقیق مطالبات مقام معظم رهبری در سفر به شهر مقدس قم است.

آیت الله طبرسی دربخش دیگری ازسخنان خود به درپیش بودن هشتم آبان ماه سالروز شهادت محمد حسین فهمیده اشاره کرد وگفت: این نوجوان شهید باید الگویی مناسب برای همه جوانان ایران اسلامی باشد.

وی همچنین به فرا رسیدن سالروز شهادت نخستین شهید محراب اشاره کرد وبیان داشت: این روحانی مجاهد نقش اساسی در تقویت و بیداری جامعه آن دوران به دعوت اسلام و انقلاب ایفا کرده بود.

نماینده ولی فقیه درمازندران همچنین به سفر اخیر خود به کربلا وفعالیت ستاد بازسازی عتبات و عالیات در آن جا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ملت ایران در بازسازی صحن های مطهر نقش اساسی را ایفا می کنند./950/پ201/الف
ارسال نظرات